سازمان هواشناسی از تداوم رگبار باران،‌ وزش باد شدید موقتی و رعدوبرق طی امروز تا چهارشنبه در ۱۴ استان کشور خبر داد.

پیش بینی رگبار و تندباد در ۱۴ استان تا چهارشنبه

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از تسنیم، بر اساس تحلیل نقشه‌های همدیدی و‌ آینده‌نگری سازمان هواشناسی امروز و فردا به ویژه در ساعات بعدازظهر و اوایل شب در برخی مناطق استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، زنجان،‌گیلان،‌ مازندران، غرب گلستان و ارتفاعات استان‌‌های تهران،‌ البرز،‌ قزوین و سمنان افزایش ابر ،‌وزش باد شدید موقتی،‌ رگبار و رعدوبرق پیش بینی شده است.

روزهای دوشنبه و سه شنبه در استان مازندران،‌ شمال استان‌های اردبیل، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و ارتفاعات شرقی استان تهران،‌ ارتفاعات کرمان و هرمزگان این وضعیت تکرار می‌شود.

چهارشنبه در ارتفاعات البرز واقع در استان‌های مازندران،‌گلستان،‌ شرق تهران و سمنان بارش پراکنده، وزش باد شدید موقتی و در ارتفاعات کرمان و سیستان و بلوچستان رگبار،‌رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی پیش بینی می‌شود.

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی امروز و فردا در نیمه شرقی کشور و استان‌های ایلام، خوزستان،‌ بوشهر، جنوب استان‌های سمنان،‌ تهران و شرق اصفهان و یزد وزش باد شدید گاهی همراه با گردوخاک پیش بینی می‌شود. خلیج‌فارس و دریای عمان فردا و روز دوشنبه مواج خواهند بود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار