مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) گلستان از اجرای طرح اطعام دهی «احسان الحسین» در استان خبرداد و گفت: تاکنون ۴۰ هزار پرس غذای گرم با همکاری گروه های جهادی و هیئات توزیع شده است.

اجرای طرح «احسان الحسین» در گلستان/ ۴۰ هزار پرس غذا توزیع شد

به گزارش گلستان ۲۴؛ محمدمهدی سلمان زاده در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارکرد: طرح اطعام دهی «احسان الحسین» در دهه اول محرم در گلستان برگزار شد.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) گلستان گفت: برابر فرمایش امام راحل محرم و صفر اسلام را زنده نگه داشته و امروز یکی از وظایف ما زنده نگه داشتن این ماه ها است.

وی توضیح داد: از جمله ویژگی های بارز امام حسین (ع) رسیدگی به نیازمندان بود تا جایی که می فرمایند: پشت حضرت مانند پشت پدر بزرگوارشان در اثر حمل کیسه نان و خرما برای نیازمندان، یتیمان پینه بسته بود.

سلمان زاده بیان کرد: در این ایام یکی از کارهایی که گروه های جهادی و هیئت های مذهبی انجام می دهند پخت غذا و تقسیم آن در بین نیازمندان است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) گلستان گفت: از آنجایی که ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در راستای خدمات اجتماعی گام های موثری را در استان برداشته و از قافله علاقه مندان به سیدالشهدا (ع) عقب نمانده است لذا بیش از ۴۰ هزار پرس غذای گرم با همکاری گروه های جهادی، هیئات شاخص و مراکز نیکوکاری استان تهیه و در بین عزاداران و محله های آسیب دیده و نیازمند استان توزیع شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار