رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بندرگز گفت: مقاومت و پایمردی آزادگان در دوران هشت سال دفاع مقدس، باید به عنوان یک فرهنگ غنی در جامعه نهادینه شود.

آزادگان اسطوره های صبر و مقاومت هستند

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از ایثار واحد گلستان؛ سید رضا حسینی به همراه فرماندار و امام جمعه شهرستان بندرگز در دیدار با آزادگان سرافراز «علی رضا ریاحی» و «محمد مردانی»  ضمن تسلیت و تعزیت به مناسبت ایام شهادت ابا عبد الله الحسین(ع) و یاران باوفایش، آزادگان را سرمایه ارزشمند نظام جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: ثروت آزادگان مدیریت عمر با عنصر صبر و تقوی است و باید بابیان خاطرات آن دوران، فرهنگ آزادگی را به نسل جوان منتقل کنند و این اقدام در تبیین فرهنگ ایثار در بین نسل‌های آتی تأثیرگذار است.
وی ادامه داد: خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر با صبر و استقامت شان همواره در کنار مسئولان حافظ ارزش‌های انقلاب اسلامی ایران هستند.
آزاده و جانباز «علی رضا ریاحی» در تاریخ 14بهمن ماه سال ۱۳۶۵ به اسارت دشمن بعثی درآمد و پس از تحمل ۱۳۰۰ روز اسارت به میهن اسلامی بازگشت.
آزاده و جانباز «محمد مردانی» در تاریخ 4 تیر ماه سال ۱۳۶۷ به اسارت دشمن بعثی درآمد و پس از تحمل ۴۱۴ روز اسارت به میهن اسلامی بازگشت.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار