از تقدیم هشتمین مدافع سلامت در روز پزشک تا دستگیری عامل فروش داروی تقلبی کرونا در گلستان از جمله اخبار مهم یکم شهریور در گلستان بود.

از تقدیم هشتمین مدافع سلامت در روز پزشک تا دستگیری عامل فروش داروی تقلبی کرونا

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از گلستان ما، عامل فروش داروهای تقلبی کرونا در شهرستان گنبدکاووس شناسایی و توسط پلیس دستگیر شد.

حسینی از افتتاح و کلنگ زنی پروژه های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گلستان با اعتبار ۴٢٨ میلیارد و ۵٠٠ میلیون تومان در هفته دولت خبر داد.

به مناسبت فرا رسیدن روز پزشک، مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان از پرسنل درمان بیمارستان با سرپرست بیمارستان های صیاد شیرازی و ۵ آذر و خانم دکتر جعفری معاون بهداشت درمان گلستان دیدار و قدردانی کرد.

حجت الاسلام گرزین گفت: مدیریت کرونا نشان داد در کشور ما بن بستی وجود ندارد و این مهم برگرفته از تفکر ناب توحیدی و اسلامی بود.

سنگدوینی گفت: قالب وزرای پیشنهادی کابینه دولت سیزدهم خوب هستند و افراد توانمندی حضور دارند که می توانند به حل مشکل کشور کمک کنند.

نذرواره حسینی پخت ۷۲ دیگ غذا به نیت ۷۲ شهید دشت کربلا با همت مردم در گنبدکاووس اجرا شد.

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری گلستان گفت: در هفته دولت ۲۱ پروژه آبخیزداری و آبخوان داری گلستان با اعتبار بیش از ۱۱ میلیارد تومان به بهره‌برداری می رسد.

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: همه پرونده های قابل گذشت به شورای حل اختلاف گلستان ارجاع می شود.

با وجود گذشت ۲۰ روز از روی کارآمدن شورای ششم گرگان، این افراد نتوانسته‌اند به سازوکاری واحد برای تعیین شهردار دست یابند که این موضوع روند مدیریت شهر را با مشکلاتی روبرو می کند.

با وجود اینکه ۱۰ مرکز تجمیعی واکسیناسیون در گرگان فعال است اما ازدحام جمعیت در برخی از این مراکز، گلایه‌ها و انتقادات زیادی به همراه داشته و این مراکز عملا تبدیل به مکان‌هایی برای شیوع بیشتر کرونا شده‌اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: اگر شرایط تامین واکسن خوب باشد، توان تزریق روزانه ۲۰ هزار دوز واکسن در گلستان وجود دارد.

رئیس گروه پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گلستان گفت: با عبور امواج کوتاه از فراز گلستان، شاهد جو پایدار به همراه افزایش دما تا آخر هفته در استان خواهیم بود.

نماینده ولی فقیه در گلستان گفت: حساب برخی افراد کم شمار در مجالس عزاداری که به مقدسات اهل سنت اهانت می کنند از عموم عزاداران حسینی جدا است.

۱۱۰ پروژه ورزشی نیمه تمام در استان گلستان وجود دارد که مهم‌ترین آن سالن ۶ هزار نفری گرگان است که برای تکمیل به ۹۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

حدود ۱۵ روز است فصل برداشت شالی در شرایطی که گلستان یک سال همراه با خشکی شدید را می‌گذارند آغاز شده هرچند سطح زیرکشت ۳۰ هزار هکتار کمتر شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی گلستان از تکمیل پرونده ثبت جهانی دیوار دفاعی گرگان خبر داده و گفته پرونده این اثر تاریخی تا پایان تابستان امسال برای یونسکو ارسال می‌شود.

مردم آزادشهر در شرق استان گلستان در بهار و تابستان امسال روزهای سختی را سپری کرده‌اند، گرمای بی سابقه هوا در کنار کمبود آب شرب و قطعی‌های طولانی مدت امان مردم این شهر را بریده است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار