فراخوان نحوه ارسال آثار و فرآیند برگزاری پنجاه و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم های علمی، آموزشی و تربیتی رشد، منتشر شد.

فراخوان پنجاه و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم رشد منتشر شد

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، اداره کل آموزش و پرورش گلستان اعلام کرد:سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی، پنجاه و یکمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم‌های علمی، آموزشی و تربیتی رشد را با هدف کیفیت بخشی به فرآیند یاددهی ،یادگیری و پشتیبانی از محتوا‌های کتاب‌های درسی و توسعه صنعت فیلم‌های آموزشی و تربیتی برگزار می‌کند.

بر این اساس دبیرخانه جشنواره بین‌المللی فیلم رشد، در هفته دوم شهریورماه، کار ثبت‌نام و دریافت آثار این جشنواره را آغاز  کرد و همه فیلم‌سازان ایرانی و خارجی علاقه‌مند به شرکت در این دوره، می‌توانند آثار خود را به صورت مجازی و یا فیزیکی برای دبیرخانه ارسال کنند.

این جشنواره در بخش‌های، بین‌الملل، معلمان، دانشجو معلمان و دانش‌آموزان دوره دوم متوسطه در قالب‌های داستانی کوتاه، داستانی بلند، مستندکوتاه، مستند بلند و پویانمایی تا نیمه مهرماه جاری پذیرای فیلم‌های فیلم‌سازان ایران و جهان خواهد بود.

همچنین، موضوعات اعلام شده در فراخوان در دو بخش اصلی، شامل فیلم‌های علمی، آموزشی و تربیتی مبتنی بر اسناد تحولی آموزش و پرورش و نیز فیلم‌های علمی، آموزشی و تربیتی مرتبط با محتوا‌های کتاب‌های درسی، است که علاقه‌مندان برای اطلاع از ریز موضوعات می‌توانند به سامانه جشنواره مراجعه کنند.

تهیه‌کنندگان و یا فیلم‌سازان تا ۱۵ مهرماه ۱۴۰۰ فرصت دارند با مراجعه به سایت eff.roshd.ir ضمن مطالعه و رعایت ضوابط آئین‌نامه جشنواره فیلم رشد، از دو روش زیر نسبت به ثبت نام و تحویل آثار خود اقدام کنند.

 تکمیل فرم شرکت در جشنواره و بارگذاری لینک اثر در سامانه eff.roshd.ir و دریافت کد رهگیری و ارسال اثر بر روی لوح فشرده به نشانی،تهران- خیابان ایرانشهر شمالی- نبش کوچه آذرفر- پلاک ۲۷۰ - دبیرخانه سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی انجام شود.

شماره تلفن‌های دبیرخانه، ۸۷۱۹۶۵۶۳ – ۸۷۱۹۶۵۵۷ - ۸۷۱۹۶۵۷۴ - ۸۸۳۰۱۴۷۹ (۰۲۱) در روز‌های فعال از ساعت ۸ صبح تا ۱۴ آماده پاسخگویی به سؤالات شرکت کنندگان است.

همچنین نشانی الکترونیکی eff.roshd@oerp.ir آماده دریافت پیام‌های مکتوب فیلم‌سازان  خواهد بود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار