رئیس مجمع بسیج شهرستان گرگان در پی اتفاقات تاسف بار جلسه روز گذشته شورای شهر گرگان به اعضای این شورا نامه سرگشاده نوشت.

نامه سرگشاده رئیس مجمع بسیج گرگان به اعضای شورای این شهر

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از گلستان ما، اسماعیل تیموری رئیس مجمع بسیج شهرستان گرگان در پی اتفاقات تاسف بار جلسه روز گذشته شورای شهر گرگان به اعضای این شورا نامه سرگشاده نوشت.

متن این نامه به شرح ذیل می باشد:

بسمه تعالی

اَلسَّلامُ عَلَى الْحُسَیْنِ وَ عَلى عَلِىِّ بْنِ الْحُسَیْنِ وَ عَلى اَوْلادِ الْحُسَیْنِ وَ عَلى اَصْحابِ الْحُسَیْنِ

ریاست و اعضاء محترم شورای اسلامی شهر گرگان

با سلام و احترام

ضمن خداقوت محضر یکایک شما نمایندگان مردم در پارلمان شهری به جهت تلاشها و دغدغه های مدیریت شهری، بدینوسیله ابراز تاسف و تالم خاطر تمامی مردم شریف شهر دارالمومنین گرگان و بسیجیان دلسوخته را به جهت اتفاق ناخوشایند در شب شهادت دختر سیدالشهداء(ع) را محضر شما اعلام می دارم.

امام عظیم الشان و معمار کبیر انقلاب اسلامی بارها تاکید نمودند :" محرم و صفر است که اسلام را زنده نگه داشته است ". یادآور می گردد پس از انتخابات شورای اسلامی بسیاری از مردم دلسوخته ، مظلوم و رنج دیده شهر گرگان به این باور رسیده بودند که  اعضای منتخب و نمایندگان آنها اینبار افرادی ولایی، انقلابی و یکدل هستند و امیدوار به توسعه عدالت شهری  و گسترش فرهنگ انتظار در شهری که در شهر انتظار نامگذاری شده است شدند، ولی متاسفانه اتفاق رقم خورده در ماه صفر و شب شهادت حضرت رقیه (ع) دختر سه ساله حسبن که رنجر و عذاب کربلا را به دوش کشیده و در جهت حفظ اسلام همه آن را تحمل نموده است کمی امیدها را ناامید نمود.

لذا از این جهت چند نکته قابل تامل و تفکراست :

1-    نامگذاری یک روز در تقویم به نام شهر گرگان بسیار زیبا و قابل تحسین است ولی آیا اتفاقات مهم رقم خورده در شهر از جمله قدم نهادن امام حسن عسگری (ع) در این شهر و یا مجاهدت دلاور مردان و شهدای 5 آذر نمی تواند به عنوان مهم ترین روز و مهم ترین رخداد شهر باشد، انتظار می رود تا عزیزان انقلابی ما در شورا نسبت به این مهم دقت نظر داشته باشند.

2-    توجه به حواشی صحن شورا و حضور افرادی که هیچ نگاه و تفکر کمک رسانی به شورا را نداشته و گاها جهت خودنمایی و یا به حاشیه بردن شورا در صحن حاضر می شوند مدیریت گردد .(نمونه مثال حضور یک روحانی در صحن شورا در شب اتفاق که بجای تذکر خود نیز با جمع همراهی نمودند).

3-    کمیسیون فرهنگی  یکی از بازوان اصلی شورا در جهت توسعه فرهنگی ایرانی اسلامی و همچنین تداعی شهر انتظار خواهد بود لذا توجه به این کمیسیون و بهره گیری آن از مشاوران انقلابی می تواند در این راستا کمک رسان باشد.

و بسیاری نکات دیگر....

در پایان ضمن این که خواستار جبران شما عزیزان در جهت اتفاق و رخداد صورت گرفته هستیم باز هم آرزوی می کنیم با همدلی و وحدت در کنار هم به عنوان 9 نیروی انقلابی و ارزشی و وکلای مردم دلسوخته و ولایی شهر دارالمومنین در جهت توسعه عدالت شهری، اسلامی شدن شورای شهر و همچنین گسترش فرهنگ انتظار در شهر انتظار گام بردارید.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار