نماینده مردم رامیان و آزادشهر در مجلس شورای اسلامی از تخصیص اعتبار ۶۳۱ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومانی آبرسانی به روستاهای گلستان خبر داد و گفت: برای اولین بار گلستان از نظر میزان اعتبارات در بخش آبرسانی به روستا ها در رتبه اول قرار گرفت.

رتبه اول گلستان در میزان دریافت اعتبار آبرسانی به روستاها در سال جاری

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از برنا از آزادشهر : غلامعلی کوهساری در آیین افتتاح و بهره برداری چاه آب شرب شماره ۶ شهرستان آزادشهر که با حضور حمیدرضا جانباز مدیر شرکت آب و فاضلاب کشور و دیگر مسئولین استانی و شهرستانی برگزار شد اظهار کرد: در زمان بررسی بودجه ۱۴۰۰ حدود ۶۳۱ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان اعتبار جهت آبرسانی به روستاهای استان اختصاص یافت که برای اولین بار گلستان از نظر میزان اعتبارات در رتبه اول قرار گرفت.

وی افزود: در سال جاری برخی از این اعتبارات در قالب اعتبار ملی و بخشی در قالب قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) برای استان در نظر گرفته شد.

وی همچنین افزود: آنچه برای حوزه انتخابیه رامیان،آزادشهر،چشمه ساران و فندرسک اهمیت دارد بحث اصلاح شبکه است.

کوهساری گفت: پس از مدتی توانستیم اعتبار تعویض ۱۷۰۰ متر لوله در شهر خان ببین و ۲۰۵۰ متر در شهر آزادشهر را دریافت کنیم که در حال حاضر این پروژه ها در حال اجرا است.

وی افزود: امیدواریم در ادامه راه بتوانیم اعتبارات چشم گیری برای اصلاح شبکه که یکی از معضلات اصلی این شهرستان است را دریافت کنیم.

 
 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار