مدیرکل بنیاد گلستان اظهار کرد: تکریم خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر عمل به سیره عملی سیره اهل بیت(ع) است و انتقال یک فرهنگ غنی به نسل امروز است.

تکریم خانواده های شاهد و ایثارگر عمل به سیره اهل بیت(ع) است

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از ایثار واحد گلستان ، اسرافیل وزیری در حاشیه دیدار با جامعه ایثارگری استان در گفتگو با خبرنگار ایثار گلستان با اشاره به اهداف انقلاب اسلامی در فراهم نمودن فضای ارتباط راحت بین مردم و مسئولین گفت: دیدار چهره به چهره با جامعه ایثارگری از نمادهای جامعه اسلامی و شاخصه مدیریت اسلامی و تأسی از مولای متقیان علی (ع) است.
وی افزود: ایثارگران سندهای زنده و پرافتخاری هستند که در دوران دفاع مقدس با شجاعت و رشادت، تا پای جان ایستادگی کرده و از میهن اسلامی دفاع کردند.
این مقام مسئول خانواده‌های جامعه ایثارگری را مظهر صبر دانست و اظهار داشت: جامعه ایثارگری به‌ویژه والدین شهدا حق بسیاری بر گردن ما دارند و همه باید تلاش کنیم تا رضایتمندی این قشر معظم که خواسته‌ای جز اقتدار و اعتلای ایران اسلامی ندارند جلب شود.
وزیری با بیان اینکه خانواده شهدا یادگاران شهدا هستند و ما هر چه داریم از شهدا و خانواده شهدا داریم گفت: مهمترین وظیفه ما این است که پیرو راه شهدا باشیم و در مسیر ترویج این فرهنگ پیرو خانواده شهدا باشیم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار