مدیر مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت رسالت‌القرآن گرگان گفت: آزمون ورودی دوره تربیت مربی پیش دبستانی و آشنایی و انس کودکان با قرآن برگزار می‌شود.

برگزاری آزمون ورودی دوره تربیت مربی قرآن در گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ زینب خاتون رحیمی، مدیر مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت رسالت‌القرآن گرگان در گفت‌و‌گو با ایکنا از گلستان گفت: آزمون ورودی دوره تربیت مربی پیش دبستانی و آشنایی و انس کودکان با قرآن  برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این دوره تربیت مربی و آشنایی و انس کودکان با قرآن بین سنین ۴ تا ۷ سال است، افزود: ۳۸ نفر برای شرکت در این آزمون ورودی ثبت نام کردند که آزمون شفاهی قرائت در سطح ۳ و آزمون کتبی جلد ۴و۵ کتاب مفاهیم قرآن از مسعود وکیلی است که شرکت‌کنندگان باید در آزمون کتبی و شفاهی نمره بالای ۱۴ را کسب کنند.   

مدیر مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت رسالت‌القرآن گرگان گفت: آزمون کتبی دوشنبه ۱۲ مهرماه  ساعت ۱۳ و آزمون شفاهی یکشنبه ۱۸ مهرماه ساعت ۸ صبح در مؤسسه فرهنگی قرآنی رسالت القرآن واقع در بلوار رسالت، رسالت ۳۸، بن بست ۴ ارشاد برگزار می‌شود.

رحیمی افزود: قبول شدگان در این دوره وارد دوره اصلی تربیت مربی قرآن خواهد شد که این دوره در آذرماه برگزار می‌شود و به قبول شدگان در دوره نهایی گواهینامه و مدرک معتبر از سازمان دارالقرآن تبلیغات اسلامی کشور اهدا خواهد شد.


 

ارسال نظر

آخرین اخبار