پسر نوجوان پس از مرگ مرد رمال مقابل خانه‌اش رفت تا طلب خود را از همسر این مرد بگیرد اما زن رمال را به قتل رساند.

قتل زن جادوگر در گرگان / انگیزه چه بود ؟

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از رکنا، رمال گلستان به قتل رسید. پسر جوان رمال گلستان  را به قتل رساند. رمال گلستان با ضربت چاقو پسر به قتل رسید. جوان طلبکار برای گرفتن پول از رمال گلستان به در خانه او رفت. درگیری میان پسر و رمان گلستان شدت گرفت تا جایی که رمال گلستان به دست پسر جوان به قتل رسید.

ساعت۱۴و۵۰دقیقه یکشنبه ۲۵مهر امسال زن ۴۴ساله‌ای مشغول پختن غذا در خانه‌اش در یکی از روستاهای شهرستان کلاله استان گلستان بود که زنگ درخانه به صدا در آمد. وقتی مقابل در رفت، پسر نوجوانی را دید که ترک موتور نشسته است. او مدعی بود از شوهر فوت‌شده این زن پول طلب دارد و حالا آمده طلبش را بگیرد اما زن توجهی به حرف‌هایش نکرد و میان آن دو مشاجره لفظی در گرفت و با شدت‌گرفتن درگیری، پسر نوجوان با چاقویی که همراهش بود ضربه‌هایی به وی زد و با سوارشدن به موتورسیکلت فرارکرد.

قتل زن رمال از سوی پسر طلبکار

با فریاد و صدای کمک‌خواهی زن زخمی، همسایه‌ها که متوجه ماجرا شده بودند از خانه‌هایشان بیرون آمده و مقابل خانه زن همسایه رفتند. این زن به بیمارستان منتقل شد اما ساعاتی بعد به‌دلیل شدت خونریزی در بیمارستان تسلیم مرگ شد.در تحقیقات از همسایه‌ها معلوم شد شوهر این زن رمال بوده و یک‌سال‌ونیم پیش فوت  کرده  است. بعد از آن گاهی همسرش اقدام به رمالی و نوشتن و فروش نسخه‌های مختلف برای مردم می‌کرد و گمان می‌کنند پسر نوجوان برسر همان ماجرای رمالی با این زن درگیر شده و او را به قتل رسانده است.

سرهنگ سیدخلیل هاشمی، فرمانده انتظامی شهرستان کلاله دراین‌باره گفت: با اطلاعاتی که از شاهدان ماجرا و همسایه‌ها به‌دست آمد، ماموران در تعقیب عامل جنایت هستند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار