عناوین مهمترین اخبار استان گلستان طی 24 ساعت گذشته که در خروجی خبرگزاری‌ها منتشر شد را در گلستان ما بخوانید.

گلستان در روزی که گذشت

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از گلستان ما، سرخط مهمترین اخبار استان گلستان طی 24 ساعت گذشته به شرح زیر در خروجی خبرگزاری‌های مختلف قرار گرفت که می‌توانید آن را بخوانید.

 

*** نیروگاه برق و کارخانه سیمان؛ بزرگترین مشتریان گاز گلستان
باشگاه خبرنگاران نوشت: علی طالبی مدیرعامل شرکت گاز گلستان گفت: سرمایه گذاران حوزه‌های صنعت در استان گلستان می‌توانند برای تامین گاز مصرفی با مراجعه به ادارات گاز در محل اجرای طرح یا مرکز استان، درخواست خود را ارائه داده تا در اقدام بعدی برای گازرسانی به واحد‌هایی که ظرفیت گازرسانی دارند، در لیست قرار گیرند.

 

*** میزان جریمه پرونده‌های قاچاق چوب در کشور همخوانی ندارد
ایرنا نوشت: رییس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی گلستان گفت: میزان جریمه پرونده‌های قاچاق چوب در سه حوزه حمل، نگهداری و قطع درختان برای متخلفان این بخش با ارتکاب جرم همخوانی ندارد.

 

*** معضل اسم های ناآشنا /نامهای جدید با معنا را به ثبت احوال معرفی کنید
باشگاه خبرنگاران نوشت: رئیس روابط عمومی ثبت احوال گلستان در رابطه با نحوه صدور شناسنامه برای نام های جدید که در سامانه ثبت احوال ثبت نشده است، توضیحاتی ارائه داد.

 

*** غفلت تاریخی در استفاده درست از ظرفیت‌های فوق‌العاده‌ گلستان/ سپاه در کنار دولت برای تحول گلستان خواهد بود
فارس نوشت: فرمانده سپاه نینوا استان گلستان گفت: ظرفیت‌های فوق‌العاده‌ای در استان ما وجود دارد اما از استفاده درست و به موقع این ظرفیت‌ها در طول سالیان گذشته غفلت شده است.

 

*** استاندار: باید زمینه جهاد پیشرفت گلستان را احیا کنیم
ایرنا نوشت: استاندار گلستان گفت: هم اکنون برای موفقیت باید فضای اقدامات دوران دفاع مقدس را در زمینه جهاد پیشرفت این استان احیا کنیم.


*** یک هزار و ۱۰۰ هکتار؛ سطح مصوب زراعت چوب در گلستان
صدا و سیما نوشت: براساس ابلاغ سازمان جنگل‌ها سطح مصوب اجرای زراعت چوب امسال در گلستان یک هزار و یکصد هکتار است.
رییس اداره جنگلکاری، پارک‌ها و ذخیره گاه‌های جنگلی اداره کل منابع طبیعی گلستان گفت: ۱۵ طرح تاکنون تهیه شده که از این تعداد ۹ طرح در کمیته فنی اداره کل تصویب شد، ۶ طرح در مرحله برگزاری مزایده و ۴ طرح نیز در مرحله انعقاد قرارداد است.

 

*** 140 میلیارد تومان برای داروی رمدسیویر در پیک پنجم کرونا هزینه شد/ آمادگی گلستان برای پیک ششم
شبستان نوشت: فاضل گفت: در پیک پنجم شیوع ویروس کرونا یکصد و ۴٠ میلیارد تومان برای داروی رمدسیویر در گلستان هزینه شد.

 

*** تولید ثروت در اراضی شور کم‌بازده غیرقابل کشت مناطق ساحلی گلستان/ تولید یک‌هزار و 565 تن میگو در گمیشان
فارس نوشت: مدیرکل شیلات گلستان با بیان اینکه امسال دومین سال متوالی بدون بیماری لکه سفید در مجتمع پرورش میگو گمیشان سپری شد، گفت: پرورش میگو وانامی از ۱۰ سال پیش در اراضی شور، کم بازده و غیرقابل کشت مناطق ساحلی و مرزی شمال گلستان آغاز شد.


*** فعال شدن ۳۸۰۰ طرح توسط بنیاد برکت در گلستان/۱۱ هزار شغل ایجاد شد
مهر نوشت: مجری طرح‌های بنیاد برکت گلستان گفت: در ۲۶ ماه گذشته سه هزار و ۸۰۰ طرح اشتغالزایی در مناطق مختلف گلستان با همت بنیاد برکت مستقر و بیش از ۱۱ هزار شغل ایجاد شده است.


*** روشنایی ۲۵۰ چادر عشایری به برکت آفتاب
صدا و سیما نوشت: رییس اداره بهسازی و امور تولید اداره کل امور عشایری گلستان گفت : با پنل‌های خورشیدی قابل حمل به عشایر گلستان، چادرهایشان از این پس روشن است.

 

*** پیگیری ثبت ملی جشنواره اسب اصیل ترکمن به عنوان میراث معنوی
باشگاه خبرنگاران نوشت: فرماندار کلاله از پیگیری ثبت ملی جشنواره زیبایی اسب اصیل ترکمن به عنوان میراث معنوی این شهرستان خبر داد.

 

*** بسکتبال شهرداری گرگان تیم خوزستان را شکست داد
ایرنا نوشت: تیم بسکتبال شهرداری گرگان روز دوشنبه در هفته پنجم از دور رفت مرحله مقدماتی رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال مردان باشگاه‌های کشور توانست در برابر تیم خانه بسکتبال خوزستان به برتری دست یابد.

 

*** سیاست زدگی در ورزش گلستان/ وزنه برداری زنگ تفریح برخی شده است
مهر نوشت: سرپرست هیأت وزنه برداری گلستان گفت: وزنه برداری زنگ تفریح برخی در گلستان شده و نگاه های سیاسی و سلیقه ای به نگاه تخصصی غلبه کرده است.

 

*** خشکسالی چالشی بزرگ پیش روی کشاورزی گلستان
ایسنا نوشت: تغییر اقلیم و به دنبال آن خشکسالی در سال گذشته، کشاورزان گلستان را به مشکلات زیادی روبه‌رو کرده و زندگی و معیشت آنها تحت تأثیر از این مسئله قرارگرفته است.
مجموع بارش‌های سالانه در گلستان ۹ میلیارد مترمکعب است که ۷۰ درصد آن تبخیر شده و ۳۰ درصد معادل دو و نیم میلیارد مترمکعب آن تبدیل به منابع آبی در اختیار می‌شود. ۵۰ درصد از منابع آبی در اختیار نیز رواناب رودخانه‌ها بوده و ۵۰ درصد هم به سفره‌های آب زیرزمینی راه پیدا می‌کنند.


*** دستگیری عامل تیراندازی در کردکوی
باشگاه خبرنگاران نوشت: فرمانده انتظامی کردکوی از دستگیری عامل تیراندازی در این شهرستان خبر داد.

 

*** افزایش۴۶درصدی جرایم اقتصادی گلستان/۱۶۶میلیارد وام غیرمجازکشف شد
مهر نوشت: رئیس پلیس امنیت اقتصادی گلستان از افزایش ۴۶ درصدی جرایم اقتصادی در استان خبرداد و گفت: تسهیلات غیرمجاز بانکی به ارزش ۱۶۶ میلیارد ریال در گلستان کشف شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار