مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا گلستان گفت: با توجه به فسادهای اخلاقی و اقتصادی در کشور، ترویج فرهنگ نماز در جامعه می‌تواند نقش موثری در رفع این معضلات داشته باشد.

ترویج فرهنگ نماز در جامعه در رفع فساد اخلاقی و اقتصادی کشور نقش بسزایی دارد

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از فارس از گنبدکاووس، حجت‌الاسلام عبدالعلی ایمانی پیش از ظهر امروز در همایش شهرستانی نماز در امامزاده یحیی بن زید(ع) اظهار کرد: یکی از نعمت‌های‌خداوند در‌راستای رهبری و هدایت انسان‌ها فریضه نماز  است که از بدو خلقت انسان‌ها و در همه ادیان الهی به آن اشاره شده است.

وی تصریح کرد: برای ایجاد ارتباط با خداوند‌ و رسیدن به کمال باید فریضه نماز را‌ به‌جا آورد و نماز در رفع همه مشکلات معنوی و مادی انسان‌ها کارساز است.

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا گلستان خاطرنشان کرد: امروزه فساد اخلاقی و اقتصادی یکی از معضلات کشور شده و برای رفع این معضلات ترویج فرهنگ نماز نقش بسزایی داشته و باید به این موضوع توجه شود.

وی ادامه دهد: نماز‌ شاه کلید همه مسائل و مشکلات بوده و می‌تواند در ایجاد یک جامعه اسلامی و دینی نقش مهمی را ایفا کند.

* نماز نماد اقتدار معنوی است

مسوول نماینده ولی فقیه در سپاه گنبدکاووس در این مراسم اظهار کرد: نماز نماد اقتدار معنوی نظام جمهوری اسلامی به ویژه نیروهای‌مسلح بوده و در قرآن و روایات به آن بسیار توصیه شده است.

حجت‌الاسلام روح‌الله رجنی گفت: همایش نماز با هدف احیا و زنده نگه داشتن اقامه نماز در جامعه و با همکاری دستگاه‌های اجرایی شهرستان مانند اداره اوقاف و امور خیریه، مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور، دفتر امام جمعه، اداره کل تبلیغات اسلامی و‌سپاه شهرستان در آستان مقدس امامزاده یحیی بن زید(ع) برگزار شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار