امام جمعه گرگان با اشاره به ۱۳ آبان روز مبارزه با استکبار جهانی، گفت: مبارزه با استکبار باید به‎ یک فرهنگ در تمام دنیا تبدیل شود.

مبارزه با استکبار باید به‎ یک فرهنگ در تمام دنیا تبدیل شود

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از روابط عمومی دفتر امام جمعه گرگان، آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی با اشاره به فرا رسیدن ۱۳آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی اظهار کرد: تسخیر لانه جاسوسی توسط دانشجویان پیرو خط امام، اسناد زیادی را افشا کرد و نشان داد سفارتخانه‌های آمریکا در هر کجا که باشد محلی برای جاسوسی است.

وی تصریح کرد: ۱۳ آبان از ایام‌الله است و حوادثی در این روز در ایام مختلف اتفاق افتاده است، یکی از آنها که اوج قدرت آمریکا را نشان می‌داد تبعید امام راحل بود.

امام جمعه گرگان با اشاره به ۱۳ آبان روز مبارزه با استکبار جهانی، گفت: مبارزه با استکبار باید به‎ یک فرهنگ در تمام دنیا تبدیل شود.

وی تصریح کرد: اقدام امام راحل و اعتراض ایشان به کاپیتولاسیون سبب شد تا شبانه به بیت امام خمینی (ره) وارد شوند و وی را به ترکیه تبعید کنند.

* دعوت آیت‌الله نورمفیدی از مردم متدین و ولایی گرگان برای شرکت در اجتماع ضداستکباری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی

نماینده ولی فقیه در گلستان با اشاره به کشتار ۱۳ آبان ۱۳۵۷ در دانشگاه تهران گفت: در آنجا دانش‌آموزان اعتراضاتی داشتند و مأموران وقت معترضان را به گلوله بستند و تعدادی را شهید کردند، در ۱۳ آبان نیز دانشجویان پیرو خط امام به سفارتخانه آمریکا ریختند و این جاسوسخانه را تسخیر کردند.

وی با بیان اینکه با تسخیر لانه جاسوسی اسناد جاسوسی زیادی خارج شد، تصریح کرد: دانشجویان خط امام در آن زمان کاغذهایی که در این لانه جاسوسی خرد شده بود را به هم متصل کردند و نشان دادند که سفارت آمریکا جاسوسخانه است.

نورمفیدی به  اجتماع باشکوه ۱۳ آبانماه در روز دانش آموز اشاره کرد و از مردم متدین و ولایی گرگان دعوت کرد در اجتماع ضداستکباری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی شرکت کنند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار