معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گلستان گفت: نظر به اهمیت گسترش اعتقاد نظری و التزام عملی به ولایت فقیه بر اساس اندیشه اسلامی دوره آموزشی طرح ولایت در استان گلستان آغاز شد.

آغاز دوره آموزشی طرح ولایت در استان گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ حجت الاسلام رضا دیلمی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: نظر به اهمیت جنگ تمام عیار ادراکی و شناخت دشمن، توجه به فرآیند تعمیق باورها و ارتقاء زیرساخت های فکری اندیشه اسلامی در قالب یک نظام واره اصولی و درست بر اساس قرائت صحیح از اسلام ناب، یک اصل خدشه ناپذیر است.

معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان افزود: این شناخت دقیق، قدرت دفاعی از گفتمان ولایت فقیه و ارزشها را استحکام می بخشد.

وی ادامه داد: طرح ولایت، ۶ محور اساسی و گفتمانی را که همان زیر ساخت های فکری و مبنایی را تمهید می کند در مجموعه دارد که شامل، معرفت شناسی، خداشناسی، انسان شناسی، فلسفه اخلاق، فلسفه حقوق و فلسفه سیاست است.

دیلمی بیان کرد: سالک توحیدی، حضرت آیت الله مصباح یزدی در خصوص طرح ولایت که حاصل عمر بابرکت و مجاهدانه ایشان است می فرمود، طرح ولایت یعنی انتقال زحمات عمرانه کسانی مثل حضرت امام، علامه طباطبایی و شهید مطهری که این فرصت را باید غنیمت شمرد و میوه درختی است که ۷۰ سال برایش زحمت کشیده اند.

وی تصریح کرد: ارائه نظام صحیح تفکر و دست یابی به معرفت دینی، نقد اندیشه های باطل، انحرافی و مورد تعارض با مبانی اندیشه اسلام ناب، باشد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار