بیکی گفت: هم افزایی نهاد مقدس بسیج و کانون های مساجد می تواند ثمرات فرهنگی با برکتی را برای مردم به همراه داشته باشد.

هم افزایی بسیج و کانون های مساجد برکات فرهنگی مهمی در جامعه ایجاد می کند

به گزارش گلستان ۲۴؛ مهدی بیکی همزمان با هفته بسیج به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: حقیقتا طراحی مدل بسیج نشان از هوش سیاسی و نبوغ مدیریتی امام راحل بود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان افزود: وقتی که نگاه به گذشته می کنیم و حوادث اول انقلاب تا کنون را مرور می کنیم، می بینیم که نقش بسیج یک نقش حیاتی و محوری است.

 

وی ادامه داد: اگر این شجره طیبه نبود، این انقلاب تا پای کودتا و سقوط پیش رفته بود.

 

بیکی اظهارداشت: طراحی و نقشه های مداوم شوم دشمنان این انقلاب می طلبد که یک نهاد زنده و پویا و بیدار، دائما حرکات و افکار دشمنان را رصد کند تا مبادا آسیبی به این انقلاب برسد، و خوشبختانه این نقش حیاتی را بسیج خوب ایفا کرده است.

 

وی گفت: همکاری و همدلی با این نهاد انقلابی یکی از افتخاراتی است که همواره مورد تاکید مدیران و سیاستگذاران کانون های فرهنگی و هنری مساجد است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان خاطرنشان کرد: فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در این باره که می فرمایند: «با همکاری بسیج به کانون های فرهنگی و هنری مساجد بروید و پذیرای جوان باشید» نشان از نقش راهبردی بسیج در فعالیت های فرهنگی است.

 

وی افزود: یکی از خصوصیات مهم و خوب بسیج که باعث ماندگاری آن شده و توانسته است در سیاست های خودش خوب عمل کند، مردمی بودن آن است.

 

بیکی گفت: بسیج هیچ گاه از مردم فاصله نگرفته و توانسته است پویا و زنده به حیات خودش ادامه دهد.

 

وی ادامه داد: این خصوصیت یک وجه مشترک بسیار مهمی بین کانون های فرهنگی و هنری مساجد و بسیج است که می تواند برنامه ریزی های فرهنگی در جوار مساجد موثر باشد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان افزود: هم افزایی این دو نهاد مقدس مسجدی می تواند ثمرات فرهنگی با برکتی را برای مردم به همراه داشته باشد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار