آخوند میرابی گفت: در بین امت اسلامی ما مسائل متعددی برای اتحاد داریم و اهل البیت (ع) محور اصلی اتحاد ما است و اعتقاد داریم اهل البیت (ع) مغناطیس وحدت به شمار می روند.

اهل البیت (ع) مغناطیس وحدت هستند

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از گلستان ما؛ آخوند عبدالجلال میرابی صبح امروز در آیین اختتامیه سومین همایش ملی نغمه سرایان اهل سنت کشور در گلستان اظهار کرد: اگر منیت را کنار بگذاریم و اخلاقیت دینی و اسلامی خود را بنا بر اتحاد قرار دهیم دشمن نمی تواند بین ما تفرقه بیفکند.

امام جمعه اهل سنت قره تپه بندرترکمن  ادامه داد: ترکمن ها در بین خود ضرب المثلی دارند و می گویند که اگر 6 نفر با هم متعد باشند به مقصد عالی خواهند رسید و اگر 60 نفر با هم تفرقه داشته باشند خداوند آن چیزی که به آنها عطا بخشیده را از دست خواهند داد.

آخوند میرابی یادآور شد: در بین امت اسلامی ما مسائل متعددی برای اتحاد داریم و اهل البیت (ع) محور اصلی اتحاد ما است و اعتقاد داریم اهل البیت (ع) مغناطیس وحدت به شمار می روند.

وی افزود: پیامبر مکرم اسلام (ص) جامعه را برای اتحاد عملی گرد هم آورد، متذکر شد: در هشت سال دفاع مقدس ما برابری و برادری را تفسیر کردیم پرچم ما یکی است و دین و قرآن ما یکی است و لذا در دفاع از کشور همه پای کار بودند.

این مقام مسئول تاکید کرد: خداوند وقتی مسلمان‌ به اتحاد و انسجام دعوت کردند بیان کردند از دشمن بترسید و اگر حواسمان به دشمن نباشد بین ما تفرقه خواهد انداخت.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار