عناوین مهمترین اخبار استان گلستان طی 24 ساعت گذشته که در خروجی خبرگزاری‌ها منتشر شد را بخوانید.

گلستان در روزی که گذشت

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از گلستان ما، سرخط مهمترین اخبار استان گلستان طی 24 ساعت گذشته به شرح زیر در خروجی خبرگزاری‌های مختلف قرار گرفت که می‌توانید آن را بخوانید.

 

*** وزیر اقتصاد: بومیان سهم زیادی از مناطق آزاد خواهند داشت

ایرنا نوشت: وزیر امور اقتصادی و دارایی روز جمعه در حاشیه بازدید از گمرک اینچه برون گلستان در گفت و گو با یکی از اعضای شورای اسلامی تنگلی این منطقه گفت: بومیان ساکن در مناطق آزاد، بیشترین سهم و بهره را از این مناطق خواهند داشت.

 

*** تذکر استاندار گلستان به بانک‌های غیرمولد

ایسنا نوشت: استاندار گلستان در حضور وزیر اقتصاد و امور دارایی با اشاره به عدم اختصاص حداقل ۳۵ درصدی منابع برخی بانکها در مسیر تولید و اقتصاد به صورت جدی به مدیران آنها تذکر داد.

 

*** راه‌آهن گرگان-مشهد سال آینده ردیف بودجه خواهد داشت

ایرنا نوشت: دبیر مجمع نمایندگان مردم گلستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به دیدار رییس جمهوری با مجامع نمایندگان استان های شمالی گفت: در حوزه گلستان یکی از موارد مطرح شده راه‌آهن گرگان - مشهد بود که در سال آینده ردیف بودجه خواهد داشت.

 

*** معرفی نخستین مدیر اجرایی منطقه آزاد اینچه برون

صدا و سیما نوشت: دبیر شورای عالی مناطق تجاری و ویژه اقتصادی کشور از انتخاب نخستین مدیر اجرایی منطقه آزاد اینچه برون خبرداد و گفت: حسن ملک حسینی مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه نینوا گلستان را به این سمت منصوب کرده ایم.

 

*** منتظری: ما در جنگیم، مدیران باید جهادی باشند

فارس نوشت: دبیر مجمع نمایندگان استان گلستان گفت: ما در وضعیت جنگی هستیم و مدیران باید با روحیه جهادی و عملکرد جهادی به میدان جنگ بیایند.

 

*** خشکسالی اقتصاد و کشاورزی گلستان را از رونق انداخت

مهر نوشت: نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی با بیان این مطلب که کشاورزی تنها صنعت این منطقه بود، گفت: به واسطه کم آبی و خشکسالی این صنعت هم و اقتصاد در استان از رونق افتاده است.

 

*** حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی به تعویق افتاد

صدا و سیما نوشت: وزیر اقتصاد گفت : دولت سیزدهم به سمت کاهش بار مالیاتی موثر بر تولیدکنندگان و افزایش مالیات فعالیت های غیر تولیدی حرکت می‌کند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار