فرمانده سپاه نینوا استان گلستان گفت: در قالب قرارگاه ۱۷ ربیع الاول در حال رصد بازار هستیم و استان گلستان جزو استان های نمونه در زمینه ستاد تنطیم بازار است‌.

قرارگاه 17 ربیع در حال رصد بازار گلستان/ دستگاه‌های اجرایی به مردم پاسخگو باشند

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از گلستان ما، علی ملک شاهکوهی با اشاره به ضرورت ترویج روحیه جهادی در ادارات اظهار کرد: در قالب قرارگاه ۱۷ ربیع الاول در حال رصد بازار هستیم و استان گلستان جزو استان های نمونه در زمینه ستاد تنطیم بازار است‌. مدیران دستگاه های اجرایی باید به مردم پاسخگو باشند و بنا داریم روحیه انقلابی و جهادی را در ارکان دستگاهای اجرایی بوجود آوریم.

وی ترویج روحیه جهادی و بسیجی را در برون رفت مشکلات مهم خواند و افزود: کسانی که انقلاب اسلامی را قبول دارند و در فراز و نشیب های آن  پای کار می آیند بسیجی هستند.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان بیان کرد: در ۵ آذر سال ۱۳۵۷امام بسیج مستضعفین را تشکیل داد و عملا اداره کشور را به دست جوانان غیور و مؤمن سپرد.

ملک شاهکوهی گفت: اگر بسیج نبود هیچ کس نمی‌توانست در مقابل نیروی تا بن دندان مسلح عراق مقاومت کند و خصوصیاتی چون از خودگذشتگی،خلاقیت و نوآوری باعث شد که جوانانی مثل شهید باقری جنگ را اداره کنند و سرنوشت جنگ را به سمتی پیش بردند که عراق از تمام مواضع خود عقب نشینی کرد.

وی با بیان اینکه بعد از دفاع مقدس عملکرد بسیج عملکرد درخشانی بود، بیان کرد: اکنون جوانان ما می توانند در حوزه هایی مانند ورزشی، گردان های امنیتی، علمی و پژوهشی، فرماندهی و تعلیم و تربیت در بسیج محلات و دانشگاه ها فعالیت کنند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار