سبطی گفت: به مناسبت هفته معلولین، سرویس اتوبوس درون شهری گرگان برای شهروندان توانخواه به مدت یک هفته رایگان است.

سرویس اتوبوس درون شهری برای شهروندان توانخواه به مدت یک هفته رایگان است

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از روابط عمومی شهرداری گرگان، «محمدرضا سبطی» اظهار کرد: معلولیت واقعیتی زیستی و اجتماعی است که همه جوامع با آن مواجه هستند و وظیفه مسئولان به ویژه مدیران شهری مناسب‌سازی فضاهای شهری و فراهم کردن بستر بهره مندی تمامی گروه های خاص از جمله افراد دارای معلولیت از امکانات و خدمات شهری است.

 

شهردار گرگان افزود: یکی از مهمترین مواردی که باید همه ما در نظر داشته باشیم این است که به این باور برسیم که افراد دارای معلولیت یا توانخواه نیز جزوی از این جامعه اند و باید از امکانات برابر و یکسان برخوردار باشند.

 

وی در خصوص برنامه شهرداری گرگان برای شهروندان توانخواه گفت: برای پاسداشت ارزش های این عزیزان، از روز (دوشنبه ۸ آذر تا یکشنبه ۱۴ آذر)، سرویس های ناوگان اتوبوس درون شهری برای افراد توانخواه و دارای معلولیت رایگان خواهد بود.

 

به گفته شهرداری گرگان، تمامی اتوبوس های جدیدالورود و بازسازی شده عرصه ناوگان حمل و نقل عمومی گرگان جهت تسهیل تردد معلولین گرامی برای سوار و پیاده شدن به رمپ مجهز شده اند.

 

سبطی تصریح کرد: اگر همه سازمان ها و نهاد ها وظایف خود را در قبال معلولین به درستی انجام دهند، مطمئناً تمامی مشکلات این عزیزان برطرف شده و با جامعه ای مطلوب برای همه افراد دارای معلولیت روبرو خواهیم بود.

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار