دبیرمجمع نمایندگان استان گلستان بر جذب سرمایه گذاری در شهرک ها و نواحی صنعتی استان تاکید کرد و آن را برای توسعه صنعتی استان لازم و ضروری دانست.

شهرک های صنعتی گلستان نیازمند جذب سرمایه گذار است

به گزارش گلستان ۲۴؛ غلام رضا منتظری درگفت و گو با ایلنای گلستان با اشاره به تحقق اهمیت شعار امسال اظهار کرد: از ابتدای سال تاکنون نشست‌های زیادی با فعالان عرصه تولید و صنعت داشته ایم وهمچنین جلسه‌ای با مدیران بانک‌ها در مورد بررسی میزان و هزینه کرد تسهیلات پرداخت شده به متقاضیان برگزار کردیم.

وی ادامه داد: تازمانی که موانع را ازپیش پای تولید و سرمایه گذاری برنداریم تحولی در استان اتفاق نخواهد افتاد. برخی فعالان اقتصادی مشکلات زیادی درشهرک های صنعتی استان دارند هنوز  برخی زیرساخت ها شامل آب وبرق و.... تکمیل نشده است و تولیدکنندگات با مشکل مواجه هستند.

منتظری بیان کرد: درحال حاضر به دنبال جذب سرمایه گذار در شهرک های صنعتی گلستان هستیم که با تعدادی از این افراد درحال گفتگو هستیم تا براساس ظرفیت های استان به ویژه درحوزه های مربوط صنایع تبدیلی وتکمیلی بخش کشاورزی ورود کنند.

دبیر مجمع نمایندگان استان گلستان افزود: با همکاری وزیر اقتصاد برخی موانعی که درشهرک های صنعتی وجود داشت درحال برطرف شدن است و دیداری با وزیر تعاون، کار ورفاه اجتماعی داشتیم که قرار شد شستا دراستان ورود و اقدام به سرمایه گذاری کند.

وی خاطر نشان کرد: شستا ظرفیت فراوانی دارد و میتواند نقش تعیین کننده دراستان داشته باشد ولی متاسفانه  هنوز دراین مورد اقدام خاصی درگلستان صورت نگرفته است و نمایندگان استان با جدیت پیگیر این موضوع مهم هستند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار