رئیس پارک علم و فناوری گلستان با اشاره به ارتقای کیفی نمایشگاه هفته پژوهش امسال گفت: در این دوره از نمایشگاه ۷۰ دستاورد پژوهشی و فناورانه در حوزه‌های مختلف کشاورزی، سلامت، فناوری اطلاعات و غیره به نمایش گذاشته شده است.

۷۰ دستاورد شرکت‌های دانش‌بنیان استان گلستان به نمایش درآمد

به گزارش گلستان ۲۴؛ مهدی غفاری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در گرگانبا اشاره به برپایی بیست و دومین نمایشگاه پژوهش، فناوری و فن بازار استان اظهارداشت: این دوره از نمایشگاه در فضایی متفاوت و در محل کارخانه نوآوری گرگان برپا شده که مورد استقبال علاقه‌مندان قرار گرفته است.

وی گفت: تمرکز این دوره از نمایشگاه بر فناوری‌ها و پژوهش‌های کاربردی بوده و برهمین اساس 70 دستاورد دانشگاه‌ها، مراکز تحقیقاتی و شرکت‌های دانش بنیان به نمایش علاقه‌مندان درآمده است. این دستاوردها در حوزه‌های سلامت، کشاورزی، فناوری اطلاعات و غیره است.

رئیس پارک علم و فناوری استان گفت: امسال با تدارک دیدن فضایی جذاب در بخش سرگرمی‌ها برای کودکان، زمینه حضور بیشتر خانواده‌ها را در این نمایشگاه فراهم کردیم.

وی با اشاره به برگزاری پنل‌های تخصصی و کارگاه‌های آموزشی در حاشیه این نمایشگاه اظهارداشت: همزمان با نمایشگاه دوره‌ها و کارگاه‌های کاربردی برای راه اندازی کسب و کارها طراحی و اجرا شده که براساس نظرسنجی ای که از بازدیدکنندگان انجام شد، برای نخستین بار شرکت کنندگان خواستار تکرار برخی دوره‌ها شدند.

غفاری با اشاره به فراهم شدن بازدید حضوری و مجازی از این نمایشگاه افزود: بیست و دومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار استان کیفیت متفاوتی نسبت به گذشته دارد و دستاوردهای قابل توجه و فاخری در ان عرضه شده است.

وی گفت: امروز (17 آذرماه) آخرین روز برگزاری این نمایشگاه است و علاقه‌مندان می‌توانند در کنار بازدید از نمایشگاه، از کارخانه نوآوری گرگان هم بازدید کنند.

گفتنی است بیست و دومین نمایشگاه پژوهش، فناوری و فن بازار استان گلستان در قالب 16 غرفه از 12 تا 17 آذرماه در کارخانه نوآوری گرگان در حال برگزاری است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار