انصاری فرد، مدیر اجرایی اتحادیه صنف جوشکاری و در و پنجره سازان آهنی گرگان از رکود بر بازار در و پنجره فلزی شهرستان خبرداد و گفت: تقاضا در بازار به دلیل پایین آمدن ساخت و سازها، کاهش یافته است.

رکود شدید بر صنف درب و پنجره سازان آهنی گرگان سایه افکنده است

به گزارش گلستان ۲۴؛ رضا انصاری فرد در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: از ابتدای سال شاهد نوسان قیمت در بازار در و پنجره فلزی در گرگان و گلستان هستیم.

مدیر اجرایی اتحادیه صنف جوشکاری و در و پنجره سازان آهنی گرگان با بیان اینکه نمی‌توان رقم مشخصی برای افزایش قیمت آهن از ابتدای سال تاکنون در نظر گرفت، افزود: قیمت ها نوسان داشته و از ۲۶ تومان به ۳۰ تومان رسیده است.

وی با اشاره به ثبت موجودی در سامانه جامع انبارها، گفت: این امر سبب شده تا محدودیت خرید و تهیه آهن آلات برای فعالان این بخش ایجاد شود و یک آهن فروش، فقط بتواند روزانه سه تُن آهن بخرد.

انصاری فرد بیان کرد: با توجه به رکود در بازار مسکن و افزایش قیمت آهن آلات و کاهش توان خرید و افزایش دستمزدها، خرید و فروش در بازار آهن آلات هم کاهش یافته و شاهد پایین آمدن تعداد معاملات در این بخش هستیم.

وی با بیان این که کمبودی در بازار وجود ندارد، ادامه داد: کاهش ساخت و سازها بر روی عرضه و تقاضا آهن آلات تاثیر گذاشته است و به دلیل این که درصد بالایی از اقتصاد کشور بر روی فروش مصالح ساختمانی از جمله آهن آلات می چرخد متأسفانه شاهد کساد شدن اقتصاد واحدهای صنف هستیم.

طبق گفته مدیر اجرایی اتحادیه صنف جوشکاری و در و پنجره سازان آهنی گرگان، ۲۵ نفر در گرگان در راستای کار در و پنجره سازی آهنی و آهن فروشی فعال بوده که علاوه بر اتحادیه، سازمان صمت هم بر این بخش نظارت می کند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار