کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گلستان با آب منطقه ای در زمینه فرهنگ سازی مصرف بهینه آب همکاری می کند.

همکاری کانون پرورش فکری با آب منطقه ای برای فرهنگ سازی مصرف بهینه آب

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، سید محسن حسینی مدیر عامل شرکت آب منطقه ای گلستان در دیدار و جلسه با محبوبه رجب نسب مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گفت : وضعیت شرایط آبی به گونه‌ای است که جز فرهنگ سازی مصرف اصولی، چاره‌ای برای رفع آن نداریم.

او ادامه داد: انتظار ما از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، کمک به فرهنگ سازی مصرف بهینه آب به ویژه با محوریت کودکان و همچنین نوجوانان است.

مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای استان با بیان اینکه باید بکوشیم نسل آینده بیشتر از نسل ما در مبحث بهره وری منابع آبی تلاش کند و بیشتر قدر آب را بداند، گفت: موضوع بهره وری آب و مدیریت سیلاب دو موضوع مهمی است که قطعا در استان باید مورد توجه بیشتر قرار گیرد.

محبوبه رجب نسب مدیر کل کانون پرورش فکری استان نیز در این جلسه گفت:  کتاب، نمایش، فیلم و ساخت انبوه عروسک از جمله  راهکار‌های فرهنگ سازی مصرف بهینه آب است که کانون می‌تواند با این روش‌ها فعالیت کند.

او گفت:پس از بحث و بررسی کارشناسان، در این جلسه مقرر شد کانون پرورش فکری و شرکت آب منطقه‌ای در سه زمینه تاییدیه حق ثبت عروسک بی بی ناهید و کاربردی کردن این عروسک برای کودکان، چاپ کتاب مصور قصه‌های بی بی ناهید برای کودکان و همچنین نمایش این عروسک در موضوعات بهره وری و مدیریت سیلاب با یکدیگر همکاری مشترک داشته باشند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار