عناوین مهمترین اخبار استان گلستان طی 24 ساعت گذشته که در خروجی خبرگزاری‌ها منتشر شد را بخوانید.

گلستان در روزی که گذشت

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از گلستان ما، سرخط مهمترین اخبار استان گلستان طی 24 ساعت گذشته به شرح زیر در خروجی خبرگزاری‌های مختلف قرار گرفت که می‌توانید آن را بخوانید.

 

فسیل زنده در یک قدمی انقراض

صدا و سیما نوشت: به دلیل صید بی رویه ماهیان خاویاری خزری در یک قدمی انقراض قرار گرفته اند.

 

پل موقت و مشکل کشاورزان یکی از روستاهای گرگان

باشگاه خبرنگاران نوشت: پیگیری ۲ ساله برای رفع مشکل پل موقت رودخانه محمدآباد گرگان ،خستگی کشاورزان را دو چندان کرده است.پس از سیلاب ۹۸ پل موقت بر روی رودخانه محمدآباد گرگان نصب شد، اما کشاورزان این روستا از احداث نشدن پل اصلی بر روی رودخانه این روستا گله دارند.

 

روزانه ۹۲۰ تن زباله تولیدی گلستان به صورت بهداشتی دفن می‌شود

ایرنا نوشت: مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند گلستان گفت که روزانه به طور میانگین ۸۱۰ تن زباله خانگی ، ۱۰ تن پسماند عفونی و پزشکی و ۱۰۰ تن پسماند صنعتی در استان تولید و به صورت بهداشتی دفن می‌شود.

 

فقر سرانه های درمان در گلستان/ بیمارستان های استان فرسوده هستند

مهر نوشت: عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با بیان این که شاخص تخت های بیمارستانی در گلستان پایین تر از میانگین کشوری است، گفت: نیازمند نگاه ویژه دولت در این بخش هستیم.

 

اعضای باند سرقت کابل‌های برق و مخابرات در گلستان دستگیر شدند

ایرنا نوشت: رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی گلستان گفت که اعضای باند ۱۱ نفره سرقت سیم و کابل‌های برق و مخابرات در گرگان شناسایی و دستگیر شدند.

 

مراکز ترک‌اعتیاد محل کسب درآمد یا ترک معتادان؟/ نداشتن متولی مشخص عامل گسترش اعتیاد در جامعه

فارس نوشت: کارشناس خانواده و فعال اجتماعی استان گلستان گفت: متاسفانه برخی از افراد سودجو با اخذ مجوز کمپ ترک اعتیاد به عنوان محل کسب درآمد برای خود این مراکز را راه‌اندازی می‌کنند، و هیچ برنامه‌ای برای ترک اعتیاد معتادان نداشته و در افزایش آمار معتادان در سطح جامعه دخیل هستند.

 

شورای شهر گنبد پیگیر زمین ساخت بیمارستان ۴۰۰ تخت‌خوابی است

ایرنا نوشت: رییس شورای اسلامی شهر گنبدکاووس گفت که اعضای این شورا مجدّانه پیگیر تامین زمین چهار هکتاری برای ساخت بیمارستان ۴۰۰ تخت‌خوابی این شهرستان درصورت همراهی بنیاد مستضعفان هستند.

 

چشم امید ۸ طرح زیرساختی گلستان به اهتمام جهادی دولت

ایرنا نوشت: اهتمام جدی دولت به ایجاد زیرساخت‌ها و تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام بخش‌های مختلف در نواحی شرق استان گلستان می‌تواند به جبران محرومیت‌ها و رفع عقب ماندگی‌ها، توسعه متوازن و گره‌گشایی از مشکلات اهالی این منطقه کمک کند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار