مسابقات گروه "ب" لیگ دسته اول بدمینتون بانوان کشور با حضور چهار تیم از امروز پنجشنبه به میزبانی گنبدکاووس آغاز شد.

مسابقات لیگ دسته یک بدمینتون بانوان در گنبد آغاز شد

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از ایرنا، ۵۲ بدمینتون‌باز در قالب تیم‌های آذرخش رباط کریم، جوانان استارز تهران، نماینده گیلان و صنایع غذایی منحصر گلستان به مدت ۲ روز در خانه بدمینتون شهید کامرانی گنبدکاووس با هم رقابت می‌کنند.

به گفته رییس هیات بدمینتون گلستان، هشت تیم در ۲ گروه الف و ب در مسابقات لیگ دسته اول بدمینتون کشور حضور دارند که دور رفت این مسابقات در گروه ب ۲۵ روز قبل به میزبانی گیلان برگزار شد.

محمدتقی کریمی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: از امروز دور برگشت مسابقات گروه ب به میزبانی گنبدکاووس آغاز شد و در پایان ۲ تیم از این گروه به مرحله بعد صعود می‌کنند و با ۲ تیم برتر گروه الف رقابت خواهند داشت.

وی افزود: با توجه به اینکه تنها سالن تخصصی بدمینتون گلستان در گنبدکاووس قرار دارد با نظر فدراسیون این شهرستان به عنوان میزبان مسابقات برگزیده شد.

کریمی گفت: هم اکنون ۳۲۰ نفر از بانوان گلستانی به صورت حرفه‌ای در رشته بدمینتون فعالیت دارند.

رقابت‌های بدمینتون لیگ دسته اول بانوان کشور با حضور هشت تیم در ۲ گروه به صورت رفت و برگشت برگزار می‌شود که در نهایت ۲ تیم برتر هر گروه به مرحله نهایی راه خواهند یافت.

دور رفت گروه ب به میزبانی رشت و با صدرنشینی تیم گیلان به پایان رسید.

طبق اعلام اداره ورزش و جوانان گنبدکاووس، هم اکنون پنج هزار ورزشکار بیمه شده در ۴۰ هیات ورزشی این شهرستان با ۳۷۵ هزار نفر جمعیت فعالیت دارند.​

 

ارسال نظر

آخرین اخبار