معاون سوادآموزی آموزش و پرورش گلستان در جلسه رؤسا و کارشناس مسئولان سوادآموزی قطب غرب استان اظهار داشت: هفته سوادآموزی فرصتی برای تبیین اقدامات ارزشمند انجام شده در جهت مبارزه با بی سوادی است.

هفته سواد آموزی فرصتی برای تبیین اقدامات انجام شده در جهت مبارزه با بی سوادی است

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش گلستان، دومین جلسه رؤسا و  کارشناسی مسئولان سوادآموزی قطب غرب استان گلستان به میزبانی شهرستان آق قلا با حضور محمد حبیبی، معاون سواد آموزی آموزش و پرورش گلستان برگزار گردید.

 معاون سوادآموزی آموزش و پرورش گلستان با اشاره به نزدیک شدن به هفته سوادآموزی، ضمن تبیین روز شمار و برنامه‌های در نظر گرفته شده برای بزرگداشت این هفته اظهار داشت: سواد آموزی ثمره و مولود انقلاب اسلامی و میراث ماندگار حضرت امام خمینی (ره) و مورد حمایت مقام معظم رهبری  (مدظله العالی)  است که زمینه ساز تربیت اسلامی و بسط و گسترش فرهنگ اسلامی در بین بیسوادان و کم سوادان جامعه است.

حبیبی  در ادامه افزود: مرور فرمان تاریخی حضرت امام (ره) و شور و هیجانی که در روح و کالبد این پیام نهفته، بیانگر این است که بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران با دوراندیشی و آینده نگری، آموزش برای همگان را یک ضرورت برای تبدیل فرهنگ وابسته به فرهنگ مستقل و خودکفا با رویکرد عدالت آموزشی دانسته و بر بسیج عمومی و عزم ملی برای ریشه کنی بیسوادی تاکید نموده اند.

 معاون سوادآموزی آموزش و پرورش گلستان همچنین گفت:  پس از صدور فرمان تاریخی حضرت امام خمینی (ره) سازمان نهضت سوادآموزی آموزش بی سوادان را به شیوه‌های مختلف دنبال نموده و در این راه دستاوردهای ارزنده ای کسب نموده است؛ هفته سواد آموزی فرصتی برای تبیین و برجسته سازی اقدامات انجام شده برای ریشه  کنی بی سوادی است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار