مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان از پرداخت ۱۱۵ میلیارد تومان تسهیلات کرونایی به واحدها و بنگاه‌های اقتصادی استان خبر داد.

۱۱۵ میلیارد تومان تسهیلات کرونایی به واحدهای تولیدی استان گلستان پرداخت شد

به گزارش گلستان ۲۴؛ سعید مازندرانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در گرگان اظهار داشت: در دو سال اخیر با توجه به شیوع کرونا، بنگاه‌های اقتصادی و واحدهای تولیدی با مشکلاتی روبه‌رو شدند که دولت با پرداخت تسهیلات سعی کرده بخشی از مشکلات این واحدها را کم کند.

وی گفت: در دولت سیزدهم نیز حمایت از واحدهای تولیدی و اقتصادی که در اثر شیوع کرونا آسیب دیدند ادامه دارد و حدود 2 هزار بنگاه اقتصادی در استان در نوبت دریافت تسهیلات قرار دارند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان افزود: تاکنون برای حمایت از بنگاه‌های آسیب‌دیده از کرونا در استان 10 هزار و 239 پرونده با مبلغ 160 میلیارد تومان تشکیل و به بانک‌ها معرفی شده است.

وی با بیان اینکه آخرین مهلت پرداخت تسهیلات کرونایی تا آخر بهمن‌ماه امسال اعلام شده است اضافه کرد: تا امروز نیز بیش از 8 هزار و 220 بنگاه اقتصادی مبلغ 115 میلیارد تومان تسهیلات کرونایی در استان دریافت کرده‌اند. بیش از 2 هزار طرح دیگر نیز در فرایند بررسی پرونده از سوی بانک‌ها قرار دارد.

مازندرانی در ادامه به حمایت از طرح‌های مشاغل خانگی در استان اشاره کرد و گفت: این طرح‌ها به سه شکل اجرایی می‌شوند که شامل طرح‌های مستقل، تحت پوشش و پشتیبان است.

وی بیان داشت: از ابتدای امسال تاکنون یک هزار و 177 طرح برای دریافت 24 میلیارد تومان تسهیلات به بانک‌های توسعه تعاون و رفاه کارگران معرفی شده‌اند که تا به حال 504 طرح بیش از 10 میلیارد تومان تسهیلات دریافت کرده‌اند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار