عناوین مهمترین اخبار استان گلستان طی 24 ساعت گذشته که در خروجی خبرگزاری‌ها منتشر شد را بخوانید.

گلستان در روزی که گذشت

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از گلستان ما، سرخط مهمترین اخبار استان گلستان طی 24 ساعت گذشته به شرح زیر در خروجی خبرگزاری‌های مختلف قرار گرفت که می‌توانید آن را بخوانید.

 

شناسایی ۴مبتلا به اُمیکرون در گلستان؛ آماده باش شبکه بهداشت

صدا و سیما نوشت: رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: تا کنون چهار مورد مبتلا به سویه جدید کرونا (اُمیکرون) در استان شناسایی شده اند.

 

نویسنده گلستانی پژوهشگر برتر کنفرانس بین‌المللی فارابی در قزاقستان شد

ایرنا نوشت: مقاله موسی جرجانی روزنامه‌نگار، نویسنده و پژوهشگر گلستانی با عنوان "فارابی، معلم ثانی جهان اسلام در فلسفه" در کنفرانس بین‌المللی ابونصر فارابی در کشور قزاقستان با رای داوران به عنوان اثر برتر انتخاب شد.

 

مرگ آبخوان ها نتیجه استحصال بیش ازحد آب/سرانه آب در گلستان کم است

مهر گلستان: مدیرعامل شرکت آب منطقه ای گلستان گفت: استحصال بیش از حد از آب های زیرزمینی سبب مرگ آبخوان ها شده و این امر پدیده فرونشست را در پی دارد.

 

قلب گرگان در سیطره غول های آهنی/چشم انداز میدان تاریخی را دریابید

مهر گلستان: اجرای پروژه غیرکارشناسی و بدون پیوست های مطالعاتیِ پل های عابر پیاده در میدان شهرداری گرگان، علاوه بر این که کارایی لازم را نداشته سبب آشفتگی بصری هم شده است.

 

۹۲.۸ درصد واجدان شرایط گلستان واکسن کرونا تزریق کردند

ایرنا نوشت: استاندار گلستان با تاکید بر ضرورت همراهی بیشتر مردم برای مهار سویه‌های جدید کرونا گفت که از مجموع جمعیت حدود یک‌ میلیون و ۴۵۰ هزار نفری واجد شرایط تزریق واکسن کرونا در این استان تاکنون ۹۲.۸ درصد نوبت اول را تزریق کردند.

 

کاریابی های گلستان به سامانه کاریابی کشور وصل شدند

باشگاه خبرنگاران نوشت: معاون کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان گفت:در راستای تقویت کسب و کار و اشتغال، کاریابی های استان به سامانه جامع کاریابی وصل شدند.

 

تدوین نقشه راه سند تحول اشتغال گلستان ضروری است

ایرنا نوشت: سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری گلستان گفت که تدوین نقشه راه سند تحول اشتغال استان با همکاری سه دستگاه تعاون، کار و رفاه اجتماعی، اقتصاد و دارایی و مدیریت و برنامه‌ریزی ضروری است.

 

مادر فاضل‌آبادی ۴ قلو به دنیا آورد/ فرزندآوری در گرو‌ حمایت‌های دولت

فارس نوشت: مادر جوان فاضل‌آبادی از روستای «رحمت‌آباد» در بیمارستان صیاد شیرازی صاحب چهار قلو شد.

 

مهلت یک ساله برای تکمیل پروژه "موج‌ها آبی گنبد" به مجری طرح

تسنیم نوشت: رئیس کل دادگستری استان گلستان با اشاره به بررسی میدانی مشکلات طرح موج‌های آبی گنبدکاووس و نشست با شاکیان این پرونده از مهلت یک ساله به مجری طرح برای تکمیل پروژه خبر داد.

 

بیشترین تهدید خسارت زلزله در نوار شمالی گلستان است/ 100 هزار واحد روستایی نیازمند نوسازی

فارس نوشت: رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گلستان گفت: بیشترین تهدید خسارت زلزله مربوط به نوار شمالی استان گلستان است که بر روی گسل زلزله قرار دارند.

 

تکمیل طرح‌های نیمه تمام مسکن گلستان به مشارکت خیران و نهادهای حمایتی نیاز دارد

ایرنا نوشت: استاندار گلستان با اشاره به وجود حدود هزار واحد مسکن نیمه تمام طرح مسکن مهر در استان گفت که اتمام این پروژه ها به مشارکت جدی خیران و نهادهای حمایتی نیاز دارد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار