مدیر کل بهزیستی خبر داد :

مدیر کل بهزیستی استان گلستان از تامین شیرخشک و پوشک چهارقلوهای آق قلایی ، افتتاح ساختمان بهزیستی آزادشهر در هفته دولت و تامین سمعک برای نشانوایان گلستانی خبر داد.

تامین شیرخشک و پوشک چهارقلوهای آق قلایی / افتتاح ساختمان بهزیستی آزادشهر در هفته دولت / تامین سمعک برای ناشنوایان گلستانی

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از گلستان ما ؛ سید مهدی حسینی مدیر کل بهزیستی استان گلستان صبح امروز یکشنبه در گفت و گو با این پایگاه خبری اظهار کرد : اداره بهزیستی استان وظیفه تامین شیرخشک و پوشک نوزادان چهارقلو آق قلایی که اخیرا در بیمارستان صیاد شیرازی گرگان به دنیا آمده اند را به عهده گرفته است.

حسینی با بیان اینکه وظیفه ما خدمت به مردم و بودن کنار آنها در سختی هاست ، تاکید کرد : بهزیستی به دنبال اینست که شرایط مناسبی برای آنانی که توانمندی کمتری برای زندگی دارند فراهم کند.

مدیر کل بهزیستی استان گلستان همچنین ادامه داد :  در نشست معاون بهزیستی استان با فرماندار شهرستان آزادشهر و بازدید از احداث ساختمان بهزیستی آزادشهر تصمیم گرفتیم در هفته دولت ساختمان بهزیستی آزادشهر افتتاح شود.

وی اضافه کرد : ساختمان اداره بهزیستی آزادشهر با زیربنا ۴۵۰ متر مربع در دو  طبقه با اعتبار شش میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی در روزهای آینده با حضور مسئولین استانی و شهرستانی افتتاح خواهد شد.

حسینی از نشست با مدیرعامل بنیاد برکت استان گلستان خبر داد و تصریح کرد : در این نشست تامین سمعک برای معلولین ناشنوا و کم شنوای نیازمند گلستانی مورد بررسی قرار گرفت.

مدیر کل بهزیستی استان گلستان خاطرنشان کرد :  این نشست در راستای ارتقا وضعیت معیشت مددجویان و جامعه هدف بهزیستی گلستان و به منظور بهرمندی از ظرفیتها و منابع این دو حوزه در این اداره کل برگزار شد،

حسینی ادامه داد : براساس هماهنگی های لازم و مطابق با دستورالعمل ها و قوانین مربوطه معلولین ناشنوا و کم شنوای نیازمند برای دریافت معرفی شوند.

وی تاکید کرد : بنیاد برکت همچنین به منظور محرومیت‌زدایی، برقراری عدالت آموزشی و فراهم آوردن فرصت‌های برابر، در ساخت مسکن برای مددجویان بهزیستی در مناطق محروم و کم‌تر توسعه‌یافته‌استان نیز همکاری دارد .

 

ارسال نظر

آخرین اخبار