رئیس اداره تبلیغات اسلامی گرگان گفت: شخصیت شهید سلیمانی ذوب در ولایت بود و به بهترین شکل ممکن فرامین رهبری را عملیاتی می کرد.

ولایتمداری بارزترین ویژگی شهید سلیمانی است

به گزارش گلستان ۲۴؛ سید جواد محمدزاده در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: سردار سلیمانی یک انسان مومن انقلابی، اهل معنویت و در عین حال دارای شجاعت نفس بود.

وی با بیان اینکه گره گشایی کردن از ویژگی شاخص حاج قاسم بود، افزود: وجود نازنین حاج قاسم گره های مردم، گره های ذهنی جامعه و گره های سوریه، عراق و داعش را باز کرد.

محمدزاده ولایتمداری را بارزترین ویژگی سردار سلیمانی دانست و اضافه کرد: شخصیت شهید سلیمانی ذوب در ولایت بود و به بهترین شکل ممکن فرامین رهبری را عملیاتی می کرد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی گرگان ادامه داد: حاج قاسم شخصیت مومن جهادی کف میدان بود و بسیار اهل توسل و معنویت بود تا آنجا که منزل خود را بیت الزهرا قرار داده بود.

وی اضافه کرد: شهید سلیمانی یک مکتب و یک مدرسه علم آموزی است و باید سرلوحه همگان قرارگیرد.

محمدزاده با بیان اینکه استکبارستیزی و مقاومت از ویژگی های برجسته حاج قاسم بود اضافه کرد: شهید سلیمانی جانانه از اسلام و مکتب امام راحل دفاع کرد و در راه مبارزه با ظلم آحاد مردم را با خود همراه کرد.

وی گفت: در مکتب حاج قاسم همه انسان ها با هر شکل و قیافه ای در دایره اسلام قرار می گیرند و به همه یادآور می شود که باید سعه صدر داشته باشیم و بتوانیم با جوانان ارتباط برقرار کنیم.

رییس تبلیغات اسلامی گرگان بیان کرد: اگر شهید سلیمانی توانست جبهه ها و تشکل های مختلف را در راه تحقق اسلام ناب محمدی گرد هم جمع کند تنها به دلیل آن بود که کلام وی برگرفته از قرآن، اسلام و امام بود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار