رئیس اداره تبلیغات اسلامی کردکوی:

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کردکوی گفت: بیشتر اغتشاشگرانی که دستگیر شدند از افراد سابقه‎دار، اراذل و وابستگان به سازمان منافقین خلق بودند.

بیشتر اغتشاشگران دستگیر شده از افراد سابقه‎دار و وابسته به منافقین بودند

به  گزارش گلستان24؛حجت‎الاسلام غلامحسین محمودی پیش از ظهر امروز در  نهمین جلسه شورای اداری کردکوی که در فرمانداری این شهرستان برگزار شد، پیشاپیش با گرامیداشت دهه مبارک فجر، اظهار کرد: اغتشاشات و آشوب‎های اخیر در کشور و مصادف شدن با ایام شهادت حضرت زهرا (س) دهه فجر امسال را ویژه‎تر کرده است.

وی ادامه داد: به کسانی که در کشور کشتار به راه می‎اندازند و به ملت و دین جسارت می‎کنند، نمی‎توان گفت جز مردم هستند بلکه عناوینی مانند آشوبگر، اغتشاشگر، برانداز و ... برازنده چنین افرادی است و باید به آنها نسبت داد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کردکوی با بیان اینکه اغتشاشگران می‎خواستند در دی و بهمن‎ماه سال‎جاری کار نظام را تمام کنند اما به لطف خداوند ناموفق بودند، افزود: بیشتر اغتشاشگرانی که دستگیر شدند از افراد سابقه‎دار، اراذل و وابستگان به سازمان منافقین خلق بودند.

محمودی اضافه کرد: حمایت آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی در همان ساعات اولیه از اغتشاشگران نشان می‎دهد که آشوبگران از ملت ایران نبودند.

وی با بیان اینکه مردمی که اعتراض به‎حق داشتند اعتراضات خود را در چارچوب قانون بیان کردند، اذعان کرد: با توجه به نقشه دشمنان که در اغتشاشات اخیر درصدد بودند در دی و بهمن‎ماه سال‎جاری کار نظام مقدس جمهوری اسلامی را تمام کنند مردم، مسؤولان و دلدادگان به نظام و ولایت باید در دهه فجر امسال که آغاز آن 12 بهمن‎ماه سالروز ورود امام راحل به کشور و اوج آن در 22 بهمن‎ماه است پاسخ محکم و دندان‎شکنی به دشمنان بدهند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کردکوی با بیان اینکه سیاست و برنامه‎های دهه مبارک فجر در کردکوی به کمیته‎های 17‎گانه اعلام شد، یادآور شد: در دهه فجر امسال به جز برنامه‎های اداری و مردمی، 10 برنامه در 10 مسجد شهرستان کردکوی برگزار می‎شود.

محمودی با تأکید بر اینکه مسؤولان در جشن‎های مردمی که به‎مناسبت دهه فجر برگزار می‎شود شرکت کنند، خاطرنشان کرد: دهه فجر برای بیان خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی و ایجاد امید در مردم است که با توجه به این مهم بهتر است مسؤولان ادارات با حضور در مراسمات دهه فجر گزارشی از عملکرد و اقدامات انجام شده ارائه کنند.

وی خاطرنشان کرد: شهرستان کردکوی در سال گذشته با انجام مطلوب برنامه‎های دهه فجر یکی از شهرستان‎های برتر در استان بوده که جای دارد از کسانی که در برگزاری بهتر برنامه‎های دهه فجر همکاری داشتند قدردانی ‎کنیم.

/فارس

ارسال نظر

  • ناشناس
    0

    آقای محمودی عزیز : هیچ فرد عاقلی در سواستفاده دشمنان نظام از اتفاقات تلخ اخیر شک ندارد . ولی این آمار جنابعالی که اکثر اغتشاشگران از منافقین و ارازل بودند از چه منبع موثقی نقل شده است ؟؟؟ این اظهارات شما کاملا بر خلاف فرمایشات مقام معظم رهبری است . این جور حرفها نتیجه ای جز شکاف بیشتر در جامعه و تبدیل منتقد به معاند ندارد . لطفا کمی بصیرت داشته باشید !!! حاج آقای محمودی عزیز : این تذهبون

آخرین اخبار