دهنوی گفت: تعاون روستایی در رشد ۷.۳ درصدی استان گلستان نقش اساسی دارد

تعاون روستایی در رشد ۷.۳ درصدی استان گلستان نقش اساسی دارد / تعاون روستایی در حوزه زیر ساخت ها مشکلات اساسی دارد

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از گلستان ما؛ سید محمد دهنوی ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه مدیر سازمان تعاون روستایی استان گلستان اظهار کرد: مسئولیت در سازمان جهاد کشاورزی یعنی تلاش شبانه روزی و بی خوابی کشیدن تا بتوانیم مشکلات مردم را برطرف کنیم‌.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گلستان ادامه داد: نمی توانیم تلاش کوچکی مدیر سابق تعاون روستایی گلستان را نادیده گرفت و باید صالح المومنین در این مسیر پرتلاش باشد.

دهنوی بیان کرد:  امروز خیال ما راحت است چرا که آقای صالح المومنین از دل و بدنه تعاون روستایی است و انگیزه لازم را برای مدیریت سازمان دارد و در این مسیر پرتلاش خواهد بود‌.

وی گفت: تعاون روستایی در رشد ۷.۳ درصدی استان گلستان نقش اساسی دارد  و در رشد اقتصادی روستائیان و کشاورزان بسیار حائز اهمیت هستند.

این مقام مسئول بابیان اینکه از تعاون روستایی گلستان برای رشد اقتصادی حمایت می کنیم، افزود: کم و کاستی هایی در تعاون روستایی از جمله هوشمندسازی وجود دارد که باید به آن توجه شود.

دهنوی ابراز داشت: باید بررسی کنیم که تعاون روستایی در چه حوزه های عقب ماندگی دارد و باید تلاش کنیم براساس برنامه ششم توسعه این عقب ماندگی ها جبران شود.

وی خاطرنشان کرد: یکی از مسائل جدی در استان گلستان خرید تضمینی محصولات کشاورزی است و به موضوع کشت های قراردادی باید توجه شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گلستان افزود: باید نقشه راهی د تعاون روستایی ترسیم شود و براساس آن عمل کنیم.

دهنوی با بیان اینکه در حوزه زیرساخت های تعاون روستایی مشکل اساسی داریم، گفت: ایجاد ابنیه و سردخانه ها در تعاون روستایی حائز اهمیت است و باید به حل این مشکلات اقدام شود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار