جانشین سابق فرمانده سپاه نینوا استان گلستان، صداقت و اخلاص سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را از ویژگی‌های شاخص مکتب این شهید در دفاع از اسلام و انقلاب دانست و بر لزوم الگو قراردادن این ویژگی‌ها توسط همه گروه‌های مردم، مدیران، احزاب و گروه‌های سیاسی تاکید کرد.

صداقت و اخلاص شهید سلیمانی الگوی دفاع از انقلاب اسلامی است

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از ایرنا، سرهنگ حسین کریمی‌اول روز دوشنبه در مراسم گرامیداشت سالروز شهادت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش در مسجد قائمیه گنبدکاووس اظهار داشت: سردار سلیمانی از آغاز فعالیت انقلابی و نظامی‌گری خود صداقت و اخلاص را در دفاع از اسلام، انقلاب و آرمان‌ها و ارزش‌های آن سرلوحه کار خویش قرار داده بود و به همین علت خداوند او را عزیز مردم ایران و جهان کرد و در تشیع پیکر سردار سلیمانی، ده‌ها میلیون نفر شرکت کردند.

وی اضافه کرد: اگر این ۲ ویژگی سردار سلیمانی مدنظر همه گروه های مردم، اقوام و مذاهب (شیعه و سنی)، مسوولان و گروه‌های سیاسی کشور قرار گیرد، بسیاری از توطئه‌ها و فتنه‌های دشمنان خنثی شده و به خودشان باز خواهد گشت.

جانشین سابق فرمانده سپاه نینوا گلستان همچنین پیروزی انقلاب اسلامی را منشاء تحول در منطقه دانست و گفت: براین اساس دشمنی استکبار جهانی بالاخص آمریکا و صهیونیزم با انقلاب اسلامی آغاز شد زیرا آنها انقلاب را مانع تحقق اهداف و برنامه‌های خود در منطقه می‌دانستند.

وی یادآور شد: آمریکا پس از فروپاشی شوروی خود را تنها ابرقدرت جهان می‌دانست و براین اساس به دنبال پیاده سازی برنامه‌های خود برای تسلط بر منابع و ثروت‌های کشورهای منطقه خاورمیانه بود و پس از حادثه ۱۱ سپتامبر ۲۰۰۱ در افغانستان حضور یافت.

سرهنگ کریمی اول افزود: آمریکا به‌منظور حذف تنها مانع خود در منطقه خاورمیانه یعنی جمهوری اسلامی، اقدام به تشکیل گروهک‌های مختلف تکفیری و حمایت مالی و تجهیزاتی از آنها کرد اما با هوشیاری رهبر معظم انقلاب و تلاش‌های منطقه‌ای سردار سلیمانی و همرزمانش تمامی نقشه‌های آمریکا نقش برآب و بساط گروهک‌های تکفیری نیز از منطقه برچیده شد.

وی اضافه کرد: آمریکا وقتی نتوانست مقابل جمهوری اسلامی بایستد در حرکتی ناجوانمردانه و احمقانه اقدام به ترور سردار سلیمانی کرد اما نمی‌دانست که راه و مکتب آن سردار زنده می‌ماند و بدون تردید انتقام سختی از عاملان ترور سردار در هر نقطه‌ای که باشد خواهند گرفت.

سرهنگ کریمی اول گفت: دشمنان انقلاب اسلامی و در راس آن آمریکا و رژیم صهیونیستی حتی از نام سردار سلیمانی و انتقامی که در پیش است، نیز وحشت داشته و چاره‌ای جز خروج از منطقه ندارند. 

این فرمانده پیشکسوت سپاه نینوا گلستان تصریح کرد: دشمنان انقلاب و مزدوران و نفوذی‌های داخلی آن می‌دانند که اگر کوچکترین تهدیدی علیه انقلاب انجام دهند با پاسخ کوبنده نیروهای مسلح جمهوری اسلامی روبرو خواهند شد.

شهرستان گنبدکاووس با ۳۷۵ هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار