استاندار گلستان شعار خود را وحدت و توسعه بیان کرد و گفت: یکی از دلایلی که موجب شده استان طی 40 سال گذشته مسیر پیشرفت را طی نکند، نگاه های مفرط سیاسی است.

استاندار گلستان: نگاه صرف سیاسی مانع توسعه است

به گزارش گلستان 24 ؛  سید مناف هاشمی در نشست با تعدادی از اعضای جبهه مردمی نیروهای انقلاب و نمایندگان شاخص اصولگرایان استان در گرگان اظهار داشت: اعتقاد دارم وحدت احزاب و گروه های سیاسی برای رسیدن به توسعه مهم است.

وی با تأکید بر اینکه مخالفت و جدال باعث عقب ماندگی است، افزود: با گفتگو و تعامل دوسویه می توان بسیاری از اختلاف نظرها را حل کرد.

استاندار گلستان با اشاره به 100 پروژه محوری و تأثیرگذار استان گفت: اگر با همکاری و همدلی 20 مورد نظیر راه آهن گرگان - مشهد، گردشگری آشوراده، مجتمع تفریحی ساحل بندرگز (آرمان طبیعت)، توسعه نیروگاه علی آبادکتول و پتروشیمی را به سرانجام برسانیم، این اتفاق موجب اشتغالزایی برای جوانان استان و توسعه گلستان است.

وی همچنین وظیفه اولویت دار را دفاع از حق الناس و مبارزه با فساد بیان کرد و افزود: در این مبارزه با هیچ کسی تعارف نخواهیم داشت.

به گفته وی باید با تعامل و گفتگو میان گروه های سیاسی، فضای سیاست زدگی استان را به گونه ای مدیریت کنیم که به سمت توسعه حرکت کند.

در این نشست تعدادی از اعضای جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی نظرات خود را طرح و همچنین حمایت، همدلی و اتحاد در مسیر توسعه استان را هدف خود اعلام کردند.

انتهای پیام /

 

ارسال نظر

آخرین اخبار