عناوین مهمترین اخبار استان گلستان طی 24 ساعت گذشته که در خروجی خبرگزاری‌ها منتشر شد را بخوانید.

گلستان در روزی که گذشت

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از گلستان ما، سرخط مهمترین اخبار استان گلستان طی 24 ساعت گذشته به شرح زیر در خروجی خبرگزاری‌های مختلف قرار گرفت که می‌توانید آن را بخوانید.

 

واهمه از تکرار جنایت شکارچیان غیرمجاز/ خون شهید پایمال نشود

مهر نوشت: با گذشت ۳۹ ماه از شهادت محیط‌بان باشقره در پارک ملی گلستان و احصای ادله بسیار علیه قاتل پرونده، اولیای دم مدعی هستند که قضات صدور رای قصاص را به اجرای قسامه توسط شاکیان منوط کرده اند.

 

دام‎های گرسنه معطل وعده‎های نافرجام/ آیا «دامدار کارت» امید دامداران گلستانی می‌شود؟

فارس نوشت: دامداران گلستانی این روزها با مشکلات زیادی در خصوص تأمین نهاده‎های دامی مواجه‎ هستند، دام‎ها گرسنه هستند و هم‎چنان تدبیری برای برون‎رفت از این چالش جدی در دستور کار نیست.

 

آبرسانی با تانکر به روستاهای «مراوه تپه»

مهر نوشت: به همت بنیاد علوی روزانه به ۳۲ روستای شهرستان مراوه تپه مشتمل بر هشت هزار نفر، با تانکر آبرسانی می‌شود.بنیاد علوی با سه تانکر ۴۲ هزار لیتر آب مصرفی روستاهای محروم را تامین می‌کند.

 

بارش های پاییزی گلستان ۱۳ درصد کاهش یافت

ایرنا نوشت: مدیرعامل شرکت آب منطقه ای گلستان با اشاره به ثبت ۱۱۳ میلیمتر بارش باران در فصل پاییز این استان گفت که این میزان نسبت به دوره بلند مدت ۱۳ درصد کاهش یافته است.

 

پیگیری درخواست رفع مشکل ۱۰۰۰ واحد مسکن مهر در سفر دولت به گلستان

فارس نوشت: استاندار گلستان با اشاره به وجود حدود یک‎هزار واحد مسکن نیمه‎تمام طرح مسکن مهر در استان گفت: اتمام این پروژه‎ها به مشارکت جدی خیران و نهادهای حمایتی نیاز دارد.

 

بررسی حادثه مرگ یک مددجو در مرکز ترک اعتیاد گرگان

باشگاه خبرنگاران نوشت: دادستان عمومی و انقلاب مرکز گلستان گفت: بررسی علت فوت یکی از مددجویان مرکز ترک اعتیاد در دادسرای گرگان در حال انجام است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار