رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مینودشت گفت: اگر امروز نام از شهدا و مکتب حاج قاسم برده می شود به این خاطر است که شهدا بویژه شهید سلیمانی در مکتب حضرت زهرا(س) رشد کرده اند و این درجه رسیدند.

قاسمی: شهید سلیمانی در مکتب حضرت زهرا (س) رشد کرد و متعالی شد

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از گلستان ما، محفل شب شعر فاطمی همراه با یادبود سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور شاعران شهرستان مینودشت و تنی چند از شاعران شهرستان گنبدکاووس و آزادشهر به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، ناحیه مقاومت بسیج، کانون بسیج هنرمندان، انجمن شعر بیدل شهرستان در سالن ارشاد مینودشت برگزار و شاعران در مدح حضرت زهراسلام (س) و رشادت های سردار سلیمانی به شعرخوانی پرداختند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مینودشت در این محفل ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا (س) و دومین سالگرد شهادت سردار دلها و یارانش در گفت‌وگو با خبرنگار گلستان ما گفت: اگر امروز نام از شهدا و مکتب حاج قاسم برده می شود به این خاطر است که شهدا بویژه شهید سلیمانی در مکتب حضرت زهرا(س) رشد کرده اند و این درجه رسیدند.

داود قاسمی افزود: شعر و شاعری از موضوعاتی است که با آن می توان مفاهیم را به سهولت انتقال  داد این امر از خاصیت هنر است.

وی با اشاره به اهتمام ویژه این سردار بزرگ جهان اسلام برای برگزاری جلسات اهل بیت (ع) خاطرنشان کرد: این شهید بزرگوار شخصا در چنین جلساتی حضور پیدا می کرد، مقابل درب ورودی بیت الزهرا(س) می ایستاد، به عزاداران خوش آمد می گفت.

این محفل شعرخوانی با گزیده ای از اشعار شاعران از جمله نادر پرنده ور، محمد علی کیانفر، محمد علی سادین، بهمن نشاطی، روح‌الله رجبی، سیدمحدثه حسینی، مختار رنجیده و طاهره اسماعیلی انجام گرفت.

همچنین نوجوان سیدمسیح حسینی دکلمه ای قرائت کرد در پایان از از شاعران با لوح تقدیر تجلیل شد و طی حکمی جواد امیری بعنوان مسئول جدید کانون بسیج هنرمندان شهرستان مینودشت معرفی و از زحمات بهزاد پسرکلو مسئول اسبق کانون بسیج هنرمندان تقدیر شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار