به مناسبت دومین سالگرد شهدای جبهه مقاومت به ویژه شهید «حاج قاسم سلیمانی» بزرگداشتی به همین مناسبت در شهرستان بندرترکمن برگزار شد.

یادواره شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای جبهه مقاومت شهرستان بندرترکمن

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از ایثار واحد گلستان، یادواره دومین سالگرد شهدای جبهه مقاومت به ویژه شهید «حاج قاسم سلیمانی» با حضور اقشار مختلف مردم در مصلی نماز جمعه این شهرستان برگزار شد.
امام جمعه بندرترکمن ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطر شهدا گفت: سردار سلیمانی در انجام تکالیف غفلت نکرد و هرجا نیاز بود وارد میدان شود،از افتخارات آن شهید والامقام تبعیت از مقام معظم رهبری بود.
وی افزود: سردار سیلمانی عاشق توسل به حضرت زهرا (س) بود و خداوند به پاس مجاهدت‌های بی وقفه این شهید، دو ویژگی مثال زدنی به او داده بود، اول شجاعت بود که شجات او در مبارزه با جنایتکاران فوق تصور من و شماست و دوم محبت او در دلها که به نام سردار دلها معروف شد.
در این مراسم حاج آقای موسوی یکی از همرزمان سردار سلیمانی به بیان اهداف و مکتب حاج قاسم پرداخت و گفت: اخلاص، ساده زیستی و مرد میدان بودن و همچنین ابهت شخصیت حاج قاسم حتی دشمنان ایشان را مجبور به خضوع و احترام می کرد.
از دیگر برنامه‌های این یادواره شعر خوانی یکی از علمای اهل سنت بندرترکمن در وصف حاج قاسم، مداحی و مرثیه سرایی حاج اقا فراتی بود.
گفتنی است، شهرستان بندرترکمن از توابع استان گلستان است و پرونده  171 شهید، 499 جانباز و 94 آزاده در بنیاد شهید و امورایثارگران این شهرستان، سند افتخار غیورمردانی است که برای سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران جانفشانی، فداکاری و مقاومت کردند و به انقلاب اسلامی عزت بخشیدند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار