معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان نیز که در روزهای اخیر در جلسات مختلف و فشرده ای حضور پیدا کرده و بر ضرورت تزریق دوز سوم و واکسیناسیون عمومی تاکید کرده بود مورد حمله ویروس کرونا قرار گرفت.

معاون استاندار گلستان کرونایی شد

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از ایسنا، ویروس کرونا هر چند در روزها و ماههای اخیر کمی کم فروغ تر و بی جان شده و صدای خس خس نفسهای بریده بریده اش به گوش می رسد و انگار در جنگ با واکسن ها کم کم دارد خسته شده و از پای در می آید اما همچنان در کمین مردمان این کره خاکی به محض آنکه فرصتی به دست آورد می تازد و زهر خود را می ریزد.

هرچند به دلیل واکسینه شدن اغلب مردم گرفتار شدن به این بیماری در روزهای اخیر با خطرات جانی کم تری رو به روست، اما انتظار می رود مردم عزیز ضمن تزریق دوز سوم واکسن به سلامت و ایمنی خود و جامعه کمک کنند تا هرچه زودتر از شر این ویروس منحوس خلاصی پیدا کنیم.

جدیدترین موطن ویروس کرونا در استان گلستان در میان مسئولان و مدیران بدن سیدعلی مهاجر، معاون سیاسی و امنیتی استاندار گلستان است که انگار ویروس کرونا سخنان او را در جلسات ستاد کرونا در راستای تلاش برای ریشه کن شدن این بیماری برنتابیده و به نوعی گوشه چشمی هم به این مدیر گلستانی نشان داده است.

سیدعلی مهاجر که روز گذشته به صورت قطعی ابتلای وی به بیماری کرونا قطعی شده است، در حال حاضر وضعیت عمومی نسبتا مساعدی داشته و در حال درمان و طی دوره نقاهت است و مسئولیت های خود را به صورت پیوسته در قرنطینه به انجام می رساند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار