با حضور علی رضا نبی؛ کارآفرین موفق ایرانی، جلسه ی ترویج فرهنگ کارو توسعه کارآفرینی در گلستان برگزارشد.

جلسه ی ترویج فرهنگ کارو توسعه کارآفرینی در گلستان برگزارشد

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از معاونت آموزش متوسطه ، جلسه ی ترویج فرهنگ کارو توسعه کارآفرینی با حضور احسان گوهری راد، مدیرکل آموزش و پرورش گلستان و علیرضا نبی؛ رابط وزارت آموزش و پرورش  و سایر مدعوین پیرامون تبیین وضعیت آموزش های فنی و حرفه ای و کاردانش در زمینه ترویج فرهنگ کار و اشتغال و توسعه کارآفرینی و نقش دبیرخانه کشوری کارآفرینی گلستان،  در سالن فرهنگ اداره کل آموزش و پرورش  برگزار شد.

در این جلسه  مدیرکل آموزش و پرورش گلستان اظهار داشت: آموزش های مهارتی می تواند از طریق دانش افزایی، باعث افزایش فرصت های اشتغال شود؛ هدف اصلی این آموزش ها ، تربیت نیروی کار مورد نیاز بازار کار می باشد .

در ادامه گوهری راد گزارشی از اقدامات دبیرخانه کارآفرینی مستقر در استان ارائه کرد و تشکیل باشگاه فارغ التحصیلان هنرستانی به منظور شناسایی مهارت های هنرجویان هنرستانی رایکی از اهداف و اقدامات جدی این دبیرخانه برشمرد.

نبی کارآفرین موفق ایرانی و رابط وزارت گفت: ریشه تمام آسیب‌های اجتماعی که این روزها در جامعه ما ریشه دوانده بیکاری، فقر و عدم پذیرش اجتماعی است ، با زمینه سازی و توسعه فرهنگ کارآفرینی در هنرستان ها می توان این مشکل را مرتفع نمود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار