مسوول بسیج رسانه گلستان گفت نگاه بومی به حوزه کشاورزی، دامپروری، آبزیان و محرومیت‌زدایی، تحقق دولت اسلامی با رویکرد مشارکت حداکثری و مطالبه‌گری و دولت و مجلس انقلابی از موضوعات مورد تاکید هفتمین جشنواره ابوذر در استان است.

کشاورزی و محرومیت‌زدایی، موضوعات مورد تاکید جشنواره ابوذر گلستان است

به گزارش گلستان ۲۴؛ محمدمهدی تجری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی اظهار داشت: به جز این موضوعات بخش خاص، ارسال آثار در بخش عام بدون محدودیت خواهد بود .

وی از خبرنگاران رسانه های مکتوب و مجازی گلستان خواست آثار خود را برای شرکت در این جشنواره تا ۱۰ بهمن به صورت حضوری به آدرس گرگان، میدان شهید قندهاری، جنب اداره راهنمایی و رانندگی، ساختمان امام رضا، طبقه اول، سازمان بسیج رسانه گلستان و یا به صورت فایل به شماره ۰۹۱۱۳۷۳۵۰۷۸ ارسال کنند.

مسوول بسیج رسانه گلستان ادامه داد: آثار ارسالی به جشنواره در قالب ها گزارش، یادداشت، مقاله، خبر، تیتر، مصاحبه، عکس، موشن گرافیک و فیلم کوتاه داوری خواهد شد.

وی افزود: هفتمین جشنواره رسانه ای ابوذر در گلستان با رویکرد تحقق شعار سال و دولت اسلامی برگزار می شود و امیدواریم شاهد تولید محتوای ارزشی و آثار فاخر انقلابی باشیم.

تجری ادامه داد: این جشنواره آثار و برکات متفاوتی از جمله ایجاد جریان تولید محتوا در حوزه ایثار و شهادت، انقلاب اسلامی، شعار سال و تحقق آن داشته و رسانه های انقلابی وظیفه دارند که در تقویت و افزایش تاثیرگذاری آن تلاش کنند.

استان گلستان ۴۲ پایگاه خبری، ۱۳۶ دفتر رسانه ای شامل خبرگزاری، نشریه چاپی و الکترونیکی و ۱۶۵ نماینده نشریه سراسری فعال دارد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار