عناوین مهمترین اخبار استان گلستان طی 24 ساعت گذشته که در خروجی خبرگزاری‌ها منتشر شد را بخوانید.

گلستان در روزی که گذشت

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از گلستان ما، سرخط مهمترین اخبار استان گلستان طی 24 ساعت گذشته به شرح زیر در خروجی خبرگزاری‌های مختلف قرار گرفت که می‌توانید آن را بخوانید. 

 

لایروبی، آخرین امید برای احیای خلیج گرگان

باشگاه خبرنگاران نوشت: پایین آمدن تراز آب دریای خزر موجب شده تبادل آبی از طریق کانال‌های ارتباطی آن با خلیج گرگان انجام نشود و وضعیت خلیج روز به روز بغرنج‌تر شود.

"حال خلیج گرگان خوب نیست" و این تکراری‌ترین تیتر این روز‌های رسانه‌های کشور برای یکی از بزرگترین مخازن آب شیرین متصل به دریای خزر است که نبض زندگی بسیاری از جانداران در بزرگ‌ترین دریاچه زمین به اتصال آن با دریا وابسته است.

 

هزار و ۲۰۰ واحد مسکونی روستایی گلستان دهه فجر افتتاح می‌شود

ایرنا نوشت: مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گلستان گفت: هزار و ۲۰۰ واحد مسکن روستایی دهه فجر امسال با اعتبار ۲ هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال افتتاح و به متقاضیان تحویل خواهد شد.

سیدمحمد حسینی اظهارداشت: همچنین در این دهه عملیات ساخت پنج هزار واحد مسکونی در بافت فرسوده روستاهای استان با ۱۰ هزار میلیارد ریال آغاز می‌شود.

 

همت طلبه جهادگر و افزایش درآمدروستا/با دست خالی هم می شود کار کرد

مهر نوشت: طلبه جهادی با آموزش و ترویج کشت سیاه دانه سطح درآمد کشاورزان روستای اسپومحله در گلستان را افزایش داده است.

 

۱۶ کیلومتر جاده ترانزیتی نفت گلستان زیرسازی و آسفالت می‌شود

ایرنا نوشت: مدیرکل راه و شهرسازی گلستان گفت: ۱۶ کیلومتر از جاده ترانزیتی "نفت" واقع در گنبدکاووس به طول ۵۴ کیلومتر از محل اعتبارات ۱۴۰۰ زیرسازی و آسفالت و آماده بهره برداری می‌شود.

 

یکی از شهدای مفقودالاثر گلستان شناسایی شد

یکی از شهدای مفقودالاثر گلستانی در الوند قزوین شناسایی شد.

باشگاه خبرنگاران نوشت: "شهید سلطان محمد عباسی" که در سال ۱۳۹۲ به‌عنوان شهید گمنام در "الوند قزوین" دفن شده بود، از طریق انجام آزمایش DNA شناسایی شد.

 

۱۰۰ میلیارد ریال از تسهیلات دامدار کارت در گلستان جذب شد

ایرنا نوشت: مدیر شعب بانک کشاورزی گلستان گفت که در ۱۰ روز گذشته و از زمان آغاز اجرای طرح دامدار کارت در این استان تاکنون ۱۰۰ میلیارد ریال معادل ۵۰ درصد تسهیلات سهمیه تخصیصی گلستان جذب شد.

وحید صیادی بیان کرد: در حال حاضر برای ۲۱۷ متقاضی گلستانی، کارت "دامدار کارت" صادر شده و برای تامین نقدینگی، تهیه نهاده دامی و حمایت از رونق تولید در اختیار بهره برداران قرار گرفته است.

 

امسال چهار هزار و ۶۰۰ رای جایگزین حبس در گلستان صادر شد

تسنیم نوشت: رئیس کل دادگستری گلستان با اشاره به پیشتازی این استان در صدور آرای جایگزین حبس گفت که از ابتدای امسال تاکنون برای چهار هزار و ۶۰۰ محکوم رای جایگزین به جای مجازات صادر شد.

 

مشکلی در تامین کالاهای استراتژیک در گلستان نداریم

فارس نوشت: استاندار گلستان گفت: خوشبختانه مشکلی در تامین مرغ، تخم‌مرغ و دیگر کالاهای استراتژیک در استان نداریم.

 

پدرکُشی در رامیان/ قاتل دستگیر شد

باشگاه خبرنگاران نوشت: جانشین فرماندهی انتظامی رامیان گفت: پسری که پدر خود را در درگیری به قتل رسانده بود، دستگیر شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار