مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: صبر و استقامت مادران شهدا الگویی بی‌نظیر برای مادران جامعه اسلامی است.

استقامت مادران شهدا الگویی برای بانوان جامعه است

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از مهر، حجت الاسلام عباسعلی گرزین صبح یکشنبه در مراسم رحلت حضرت ام البنین اظهار کرد: هر جامعه‌ای که مادران حماسی‌تر، پاک‌تر، شجاع‌تر و مؤمن تر داشته باشد، مطمئناً نسبت به جوامع دیگر جلوتر است.

وی با بیان اینکه حضرت زهرا (س) در سن پایین به ام ابیها معروف شد، افزود: این یعنی مادر فقط کسی نیست که شما را به دنیا می‌آورد، البته یکی از عظمت‌های مادر، به دنیا آوردن فرزند و تحمل سختی‌ها و رنج‌ها است.

گرزین اضافه کرد: متأسفانه به دلیل تبلیغات غلط دشمن در شبکه‌های ماهواره‌ای و دنیای مجازی برخی از مادر شدن فرار کرده و یا اینکه فرزندان خود را به خوبی تربیت نمی‌کنند، به دلیل اینکه خیلی مسائل باعث شده تا ذهن او تغییر کند و فقط به لذت‌های دنیوی فکر کند و با این کار باعث می‌شود تا خودش و جامعه را از این اتفاق بزرگ محروم کند.

وی با اشاره به اینکه به وجود آوردن و تربیت نسل‌های صالح یکی از مهم‌ترین وظایف یک مادر است، ابراز کرد: رسانه‌های معاند، مادر شدن را برای زن‌های دنیا یک چیز سخت جا می‌اندازد، در حالی که مادر، مهم‌ترین رکن احساس به وجود آمدن در جامعه است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: مادری کردن یعنی یاد دادن مسئولیت، از خود گذشتگی و فداکاری و بسیاری از مادران هستند که اینگونه فرزندانش را تربیت می‌کنند.

وی افزود: مادران شهدا الگوی مهمی برای جامعه امروز ما هستند که چگونه از جان فرزندانشان برای حفظ وطن و کشور خود گذشتند و این جامعه خیلی مدیون شهدا و مادران آنها است.

گرزین ادامه داد: صبر و استقامت مادران شهدا الگویی بی نظیر برای جامعه است و خدا به احترام نفس این مادران مملکت و انقلاب را حفظ کرده و نگذاشته که انقلاب زمین بخورد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار