فرماندار ترکمن در نهمین جلسه شورای اداری شهرستان؛

فرماندار ترکمن در نهمین جلسه شورای اداری شهرستان گفت: انقلاب اسلامی ایران یک انقلاب معنوی و در راستای اهداف اولیاء و انبیاء الهی بود.

انقلاب اسلامی ایران یک انقلاب معنوی بود

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان ترکمن؛ سید صادق شیرنگی فرماندار صبح امروز یکشنبه ۳ بهمن در جلسه شورای اداری شهرستان که با حضور مدیرکل راه و شهرسازی استان برگزار شد ضمن گرامیداشت ولادت با سعادت حضرت فاطمه (س) و روز زن و مادر و تبریک ولادت امام خمینی (ره) و ایام الله دهه فجر اظهار کرد: برای زنان مسلمان باعث افتخار است که سالروز ولادت حضرت فاطمه سلام الله به نام روز زن و مادر نامگذاری شده است و در عزت و شایستگی مقام زن همین بس که حضرت زهرا (س) اسوه و الگوی بی‌نظیری برای زنان عالم به ویژه زنان مسلمان و سمبل رشادت ایثار و فداکاری و ولایتمداری است.
 وی افزود: زن موجودی هوشمند است که در عرصه های مختلف اجتماع از زمان ظهور اسلام تاکنون نقش فعالی ایفا کرده است و برای پیمودن راه فاطمه و فاطمه شدن مشکلی ندارد.
 فرماندار در ادامه با اشاره به اینکه در آستانه ورود به جشن های چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی هستیم، تصریح کرد: در تاریخ اتفاقات کوچک و بزرگ زیادی رخ داده است که سراسر پند و اندرز برای همه ماست. انقلاب های زیادی در سطح دنیا اتفاق افتاد و حکومت های زیادی آمدند و رفتند از جمله انقلاب فرانسه،روسیه و جنگ های جهانی که هیچ یک با انقلاب اسلامی ایران در سال ۵۷ قابل قیاس نیست چراکه تمام آن جنگ ها و انقلاب ها هدفی جز اهداف مادی و دنیوی نداشتند اهدافی از جمله خونریزی، تصاحب سرزمین، قتل و غارت و ظلم و ستم، اما انقلاب اسلامی ایران یک انقلاب معنوی بود که در راستای اهداف اولیاء و انبیاء الهی، صلح و دوستی، گسترش امنیت و آرامش و بسط عدالت در سطح زمین اتفاق افتاد
فرماندار ادامه داد: انقلابی با چنین ایدئولوژی که به دنبال سعادت و کمال انسان است مطمئناً در کنار ایدئولوژی جنگ و ظلم قرار نمی گیرد بلکه در تقابل با آن است چنانکه امروز کشور های قدرتمند دنیا در مقابل انقلاب اسلامی ایران صف‌آرایی کردند چنانکه در طول ۴۳ سال پیروزی انقلاب ثابت کردیم جز به صلح و دوستی و سعادت برای بشریت فکر نمی‌کنیم.
شیرنگی در ادامه با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران گفت: علاوه بر دستاورد های علمی و فناوری تکنولوژی، فکری و فرهنگی و .. مهمترین دستاورد که در واقع مهمترین هدف انقلاب اسلامی ایران است سرنگونی رژیم خونخوار ۲۵۰۰ ساله شاهنشاهی و جایگزینی آن با نظام اسلامی بود که به یاری خداوند متعال و با رهبری امام راحل و پشتیبانی . رشادت و ایثارگری های ملت شریف ایران اسلامی روی داد.
 نماینده عالی دولت در شهرستان تاکید کرد: با توجه به دستاوردهای نظام و انقلاب در گام دوم انقلاب که مقام معظم رهبری برای نظام تدوین کردند، باید بدانیم که این دستاورد ها نیاز به حفاظت و صیانت دارد چرا که دشمن در تلاش است دستاوردها و موفقیت های بزرگ ما را کوچک جلوه دهد و ضعف ها و مشکلات را بزرگ نمایی کند و از این طریق به دنبال ایجاد یأس و ناامیدی در جامعه است بنابراین وظیفه ماست تلاش کنیم با حفاظت و صیانت از این دستاوردهای مهم به جامعه امید تزریق کنیم.
 وی افزود: لازم است واقعیت‌ها را برای نسل آینده بازگو کنیم و آگاهی و هوشیاری خود را به نسل جوان منتقل کنیم تا انقلاب ما همچنان به حرکت سازنده و پوینده خود ادامه دهد.
 آمادگی همه دستگاه اجرایی شهرستان در هفته های آینده برای استقبال از سفر ریاست محترم جمهور، آمادگی دستگاه ها در فصل سرما و یخبندان به ویژه اعضای ستاد بحران، پیگیری جدی دوگانه سوز کردن خبازی ها با توجه به شرایط سرما و یخبندان، اجرای مانور برای میزان سنجش آمادگی خبازی ها، اجرای مانور لحظه صفر با همکاری هلال احمر جهت بالا بردن آمادگی همه دستگاه‌ها به ویژه اعضای ستاد بحران، پیگیری اعتبارات تخصیصی سال ۱۴۰۰ برای پیشبرد  اجرای طرح‌های عمرانی در شهرستان از سوی دستگاه ها، جلوگیری از ساخت و ساز غیرمجاز در روستاها با پیگیری بخشداران و دهیاران و در شهرها با پیگیری شهرداران، نظافت و پاکسازی روستاها و شهرها، نظارت و کنترل بر بازار با توجه به قرارگیری در روزها و ماه‌های پایانی سال و جلوگیری از سوء استفاده احتمالی دلالان، خود حفاظتی روسا و کارکنان دستگاه های اجرایی، ایمن سازی جاده های مواصلاتی و روشنایی جاده ها به ویژه محور بندر ترکمن به آق قلا، دیدار مسئولان با مادران و همسران شهدا به مناسبت هفته زن از موارد تاکیدی از سوی فرماندار در این جلسه بود. 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار