بابایی گفت: در دهه فجر امسال ۱۱۰ واحد مسکونی ویژه مددجویان در گلستان افتتاح و ۴۰۰ واحد نیز کلنگ زنی می شود.

افتتاح ۱۱۰ واحد مسکونی ویژه مددجویان در گلستان/ ۲۹۸۸ قلم وسیله گرمایشی بین نیازمندان توزیع می شود

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از شبستان از گرگان، «عیسی بابابی» در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دستگاه های مختلف عضو کمیته همیاری و تشکل های مردمی ستاد دهه فجر برنامه های خود را در بخش های عمرانی، فرهنگی و کارآفرینی و اشتغال جمع بندی کردند که در دهه فجر امسال این اقدامات انجام خواهد شد و امیدواریم کام مردم را شیرین کند.

 

رئیس کمیته همیاری و تشکل های مردمی ستاد دهه فجر گلستان افزود: افتتاح و کلنگ زنی ۷ هزار واحد مسکونی از برنامه های این کمیته در ایام دهه فجر است که ۵۰۰ واحد اخیرا کلنگ زنی شده و عملیات اجرایی ۴۰۰واحد دیگر نیز در این ایام آغاز می شود. علاوه براین ۱۱۰ واحد مسکونی ویژه مددجویان نیز در دهه فجر امسال به بهره برداری خواهد رسید.

 

بابایی گفت: در بخش فرهنگی نیز برگزاری نشست های بصیرتی، دیدار با خانواده های شهدا، برگزاری جشن ها و همایش ها و غیره پیش بینی شده است که با حضور جامعه هدف در استان اجرا می شود.

 

وی ادامه داد: در زمینه کارآفرینی و اشتغال نیز بیش از ۲۰۰ برنامه داریم. همچنین در حوزه حمایتی توزیع ۲ هزار و ۹۸۸ دستگاه لوازم گرمایشی شامل بخاری و آبگرمکن بین مددجویان در حال توزیع است. امسال ۴۰۰ سری جهیزیه به ارزش ۱۰ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان تهیه و بین نوعروسان نیازمند توزیع خواهد شد. علاوه براین ۱۷ مرکز نیکوکاری نیز به صورت متمرکز در استان افتتاح می شود.

 

مدیرکل کمیته امداد گلستان عنوان کرد: ۱۴۷ طرح اقتصادی و اشتعالزایی در استان ویژه مددجویان به ارزش ۱۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان نیز در ایام‌ چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان به بهره برداری می رسد.

 

وی افزود: تهیه و توزیع بسته های معیشتی، کلنگ زنی زائرسرای خالدنبی، برگزاری جشن های انقلاب، تحویل سند مالکیت ۲۱۰۰ واحدهای مسکونی روستایی، افتتاح کارخانه بازیافت مس در علی آبادکتول و کارگاه شیرینی سنتی در گنبدکاووس از جمله برنامه هایی است که از سوی دستگاه های عضو این‌ کمیته انجام خواهد شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار