زنگانه گفت: حدود یک هزار و ۲۰۰ پروژه نیمه تمام در گلستان وجود دارد که تلاش داریم در دهه فجر امسال و از محل اعتبارات سفر رئیس جمهور و بودجه ۱۴۰۱ تامین بودجه لازم را داشته باشیم.

۱۲۰۰ پروژه نیمه تمام در گلستان وجود دارد/ اولویت ما تکمیل پروژه های نیمه تمام گلستان است

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از شبستان از گرگان، «علی محمد زنگانه» امروز (چهارشنبه 13 بهمن) در آئین افتتاح و کلنگ زنی پروژه های عمرانی و اقتصادی استان که به صورت ویدئو کنفرانس به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: تلاش داریم در دهه فجر امسال کمترین تعداد آغاز به کار پروژه ها و طرح ها را داشته باشیم و اولویت ما تکمیل پروژه های نیمه تمام گلستان است.

 

استاندار گلستان افزود: حدود یک هزار و 200 پروژه نیمه تمام در استان وجود دارد که تلاش داریم در دهه فجر امسال و از محل اعتبارات سفر رئیس جمهور و بودجه ۱۴۰۱ تامین بودجه لازم را داشته باشیم.

 

وی ادامه داد: سیاست دولت در حال حاضر تکمیل پروژه های نیمه تمام و بهره برداری از پروژه هایی در استان است که برخی بیش از ۱۴ سال از آغاز آن می گذرد.

 

زنگانه اظهارداشت: با توجه به شیوع سویه امیکرون سفرهای رئیس‌جمهور به مدت دو هفته به تعویق افتاده است اما امیدواریم اولین سفر استانی دکتر رییسی پس از محدودیت ها به گلستان باشد.

 

وی گفت: در راستای سفر رئیس جمهور تمامی مصوبات و تمهیدات صورت گرفته و آمادگی حضور دکتر رییسی در استان را داریم تا گلستان از برکات آن برخوردار شوند.

 

استاندار گلستان افزود: با توجه به وضعیت شیوع کرونا مقرر شد بیشتر برنامه های دهه مبارک فجر بصورت ویدئو کنفرانس اجرا شود.

 

وی اظهارداشت: در دهه فجر امسال 8 هزار و 94 پروژه اقتصادی و عمرانی با اعتبار ۶ هزار و ۷۵۰ میلیارد تومان بهره برداری و یا کلنگ زنی می شود که از این تعداد یک هزار و 308 پروژه عمرانی با اعتبار ۴هزار و ۴۳۷ میلیارد تومان و ۶۷۸۶ پروژه اقتصادی با اعتبار ۲ هزار و ۳۱۲ میلیارد تومان و البته اشتغال زایی ۱۲ هزار و ۵۲۲ نفر را به همراه دارد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار