همزمان با ششمین روز دهه فجر، مراسم بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی ۳۷۹ طرح عمرانی، تولیدی، خدماتی، اقتصادی و اشتغالزا در آزادشهر باحضور مدیران کل و روسای ادارات و نهادهای این شهرستان آغاز شد.

آغاز ساخت و بهره‌برداری از ۳۷۹ پروژه عمرانی - اقتصادی آزادشهر

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از ایرنا، فرماندار آزادشهر روز یکشنبه در مراسم افتتاح و آغاز عملیات اجرایی طرح‌های دهه فجر این شهرستان گفت: برای عملیات اجرایی این تعداد پروژه در مجموع پنج هزار و ۱۹۰ میلیارد ریال از منابع اعتباری ملی، استانی و شهرستانی و یا تسهیلات بانکی و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی هزینه شده یا خواهد شد.

حمیدرضا ملک حسینی افزود: با افتتاح یا آغاز عملیات اجرایی ۳۷۹ پروژه عمرانی، تولیدی، خدماتی و اقتصادی آزادشهر در دهه فجر امسال برای ۶۸۲ نفر از اهالی این شهرستان فرصت شغلی ایجاد شده است.

وی اضافه کرد: مدرسه سه کلاسه روستای وطن با ۲۰ میلیارد ریال اعتبار، دوربرگردان قره‌سو با ۵۰ میلیارد ریال اعتبار و مقاوم سازی مسکن روستایی با ۲۲۰ میلیارد ریال اعتبار، کارگاه تولید ظروف چوبی آشپزخانه و رحل چوبی قرآن با سرمایه‌گذاری ۸۰ میلیارد ریال و کارگاه میناکاری سفال با سرمایه‌گذاری ۶ میلیارد ریال از مهمترین پروژه‌های افتتاحی آزادشهر است.

فرماندار آزادشهر ادامه داد: ایستگاه سینوپتیکی هواشناسی، زهکشی ۲ هزار و ۲۰۰ هکتار از اراضی کشاورزی، سه واحد بسته بندی حبوبات و غلات برنج، تولید چیپس سیب زمینی و کارخانه تولید روغن از سبوس برنج از مهمترین پروژه‌های عمرانی و اقتصادی این شهرستان است که عملیات اجرایی آن امروز آغاز خواهد شد.

ملک حسینی گفت: پروژه‌های دهه فجر آزادشهر در بخش‌های مختلف از جمله کشاورزی، صنعت، مسکن، آموزش و پرورش، آب، برق، گاز، منابع طبیعی، شهرداری‌ها، پزشکی قانونی، بهداشت و درمان، کمیته امداد، بهزیستی، راهداری و راه و شهرسازی، تعاون، کار و رفاه اجتماعی است.

به گزارش ایرنا، در این مراسم که در واحد تولید ظروف چوبی آشپرخانه و رحل چوبی قرآن در روستای فاضل آباد آزادشهر برگزار شد، سیدعلی مهاجر معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان نیز به صورت ویدئو کنفرانس حضور داشت.

شهرستان آزادشهر با حدود ۱۰۰ هزار نفر جمعیت در شرق استان گلستان واقع است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار