سرپرست فرمانداری بندرترکمن با اشاره به بهره‌برداری و آغاز ساخت ۶۷ پروژه عمرانی، اقتصادی و اشتغالزای این شهرستان در دهه فجر گفت: این پروژه‌ها ۱۱۷ شغل پایدار و ثابت برای اهالی منطقه ایجاد کرده است.

طرح‌های اقتصادی بندرترکمن در دهه فجر ۱۱۷ شغل پایدار ایجاد می‌کند

به گزارش گلستان ۲۴؛ عبدالغفور غراوی روز سه‌شنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: اعتبار اختصاص یافته برای این طرح ها در مجموع افزون بر ۷۸۰ میلیارد ریال است که از محل منابع ملی، استانی و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی تامین شده است.

وی بیان کرد: در این ایام ۳۲ پروژه با اعتبار بالغ بر ۳۸۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسیده و ساخت ۱۸ پروژه با اعتبار افزون بر ۱۰۰ میلیارد ریال آغاز می شود که اجرای چند طرح هادی روستاها، احداث راه روستائی قره قاشلی- پنج پیکر و جاده سلامت بندرترکمن از جمله آن‌ها است.

غراوی افزود: همچنین ۱۷ پروژه اقتصادی و اشتغالزا در مجموع با اعتباری بالغ بر ۲۹۰ میلیارد ریال با اشتغال ۱۱۷ نفر دهه فجر در این شهرستان به بهره برداری خواهد رسید.

به گفته وی واحد تولیدی تولید کیسه پلی پروپیلن بافته شده ساده، بهره برداری از گلخانه سبزی و صیفی و پرورش ماهی در قفس از جمله طرح های اشتغالزای بندرترکمن در دهه فجر امسال است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار