رئیس مرکز بزرگ اسلامی گلستان:

رئیس مرکز بزرگ اسلامی‌ گلستان‌ با بیان اینکه جهاد تبیین یکی از‌ شاکله مهم قدرت‌ نرم است، تصریح کرد: جهاد تبیینی از وظایف افراد صاحب قلم و نخبگان و دانشمندانی است که بتوانند با توجه به بیانیه گام دوم انقلاب بین حقایق تمییز داده و مسائل مورد توجه افکار عمومی را تبیین و شبهات را برطرف کنند.

جهاد تبیین یکی از ‌شاکله مهم قدرت‌ نرم است

به گزارش گلستان ۲۴؛ حجت‌الاسلام والمسلمین نورعلی دیلم، رئیس مرکز بزرگ اسلامی در گفت‌و‌گو با ایکنا از گلستان بیان‌ کرد: انقلاب شکوهمند اسلامی ایران با ایدئولوژی امام‌راحل(ره) که برگرفته از تفکر الهی و سیاسی بود به پیروزی رسید و با رهبری هوشمندانه مقام معظم رهبری از مشکلات و سختی‌ها عبور کرده و به دستاوردهای عظیمی دست یافته است.

رئیس مرکز بزرگ اسلامی‌ گلستان به جهاد تبیین یک فریضه‌ قطعی و فریضه فوری و یکی از مهم‌ترین مطالبات رهبر معظم انقلاب در برهه حساس‌ کنونی اشاره کرد و گفت: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در ۴۳ سال گذشته نتوانستند با جنگ نظامی، تحریم اقتصادی، ترور، تهدید، اقدامات تجزیه طلبانه انقلاب را از حرکت و پویایی بازدارند.

حجت‌الاسلام دیلم با بیان اینکه دشمنان با ایجاد جنگ ادراکی و شناختی می‌خواهند افکار مردم نسبت به انقلاب و آرمان‌های آن را خدشه دار کنند، افزود: دشمنان اکنون بر روی عملیات روانی، جنگ شناختی، ادراکی و جنگ رسانه‌ای متمرکز شده‌اند و به دنبال سیاه‌نمایی، نفرت‌افکنی، مشروعیت‌زدایی و ترویج یاس و ناامیدی هستند، لذا جهاد تبیینی تنها راه شکست دشمنان در فضای مجازی است.

رئیس مرکز بزرگ اسلامی‌ گلستان‌ با اشاره به منویات مقام معظم‌رهبری که می‌فرمایند مسئولان و مدیران کشور نیز وظیفه‌ای تبیینی دارند، تصریح کرد: مردم در برخی از تصمیمات مسئولان هم دچار ابهام می‌شوند، لذا مسئولان باید تصمیمات مورد نظر و پاسخ‌گویی به شبهات و اعتراضات را با رویکرد تبیین مورد توجه قرار دهند تا حقایق برای همه تبیین و آشکار شود.

حجت‌الاسلام دیلم اشاره به نقش‌رسانه‌ها در ایفای هرچه بهتر جهاد‌ تبیین، افزود: رسانه‌ها با استفاده از مستندات و نظرات و سخنان افراد صاحب اندیشه و مورد قبول جامعه می‌توانند میدان‌دار این جهاد باشند.

رئیس مرکز بزرگ اسلامی‌ گلستان‌ با بیان اینکه جهاد تبیین یکی از‌ شاکله مهم قدرت‌نرم است، تصریح کرد: جهاد تبیینی از وظایف افراد صاحب قلم و نخبگان و دانشمندانی است که بتوانند با توجه به بیانیه گام دوم انقلاب بین حقایق تمییز داده و مسائل مورد توجه افکار عمومی را تبیین و شبهات را برطرف کنند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار