مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان:

بیکی گفت: بزرگترین حرکت بعد از واقعه عاشورا، جهاد تبیین توسط حضرت زینب (س) بود که واقعه عاشورا را زنده نگه داشت.

جهاد تبیین حضرت زینب (س) بعد از واقعه کربلا عاشورا را زنده نگه داشت

به گزارش گلستان ۲۴؛ مهدی بیکی با تسلیت وفات حضرت زینب (س) به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: نقش حضرت زینب (س) در پیام رسانی واقعه عاشورا یک نقش بی‌نظیر است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان افزود: مصیبت‌ها و رنجهایی که بر ایشان وارد شد و تبلیغات سوء دشمنان اهل بیت(ع) مانع از این نشد که حضرت زینب (س) دچار آشفتگی و ضعف روحیه شود، بلکه با صلابت و با انرژی حرکت بسیار موثر تبلیغی را علیه دشمن فراهم و موفق نیز شد.

 

وی ادامه داد: این سیره مبارزاتی حضرت، برای تمام نهادهای فرهنگی و حرکت‌های خودجوش مردمی درس بزرگی است که بتوانند در برابر هجمه عظیم تبلیغات سوء دشمنان علیه انقلاب، مواضع تهاجمی بگیرند و علیه تبلیغات دشمن، جهاد تبیین راه بیاندازند.

 

بیکی اظهارداشت: بزرگترین حرکت بعد از واقعه عاشورا، جهاد تبیین توسط حضرت زینب (س) بود که واقعه عاشورا را زنده نگه داشت.

 

وی گفت: اگر ایشان شروع به افشاگری و تبیین واقعه عاشورا نمی‌کردند، ممکن بود این حادثه عظیم در دل تاریخ به محاق برود، اما هوش سیاسی، قدرت بیان و شجاعت حضرت زینب (س) باعث شد که تدابیر و نقشه های شوم دستگاه های بنی امیه منزوی شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان افزود: بزرگترین درسی که می‌توان از سیره حضرت زینب (س) گرفت این  است که از تبلیغات عِدّه و عُدّه دشمن نباید هراس داشت و باید ثابت قدم در راه آرمان‌های اسلام گام برداشت.

 

وی با بیان اینکه انفعال و انزوا، هدف تبلیغات سوء دشمنان است تا یاس را در فکر و منطق جوانان نهادینه کند، گفت: اما خودباوری، اعتماد به نفس و عدم انفعال می‌تواند دشمن را منزوی کند و نقشه های آنها را نقش بر آب کند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار