حجت الاسلام دیلم گفت: بدون شک اعتلای ایران عزیز و رسیدن به تمدن نوین اسلامی در سایه وحدت امت اقوام و مذاهب امکان پذیر است.

رسیدن به تمدن نوین اسلامی در سایه وحدت امت اقوام و مذاهب امکان پذیر است

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از شبستان از گرگان، حجت الاسلام «نورعلی دیلم» در پیام تقدیر به استاندار که به منظور انتصاب نخبگان و شایستگان اقوام و مذاهب صورت گرفت، پیام ضمن تبریک ماه مبارک رجب و میلاد فرخنده و مسعود امیرالمومنین حضرت علی(ع) به دکتر زنگانه استاندار گلستان، گفت: از نگاه بلند تقریبی حضرتعالی در انتصاب نخبگان و شایستگان اقوام و مذاهب استان گلستان در جایگاه معاونت استاندار و فرمانداران شهرستانها، کمال تقدیر وتشکر را دارم.

 

رئیس مرکز اسلامی گلستان با بیان اینکه، بدون شک اعتلای ایران عزیز و رسیدن به تمدن نوین اسلامی در سایه وحدت امت اقوام و مذاهب امکان پذیر است، تصریح کرد: به فرمایش رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه ای (مد ظله العالی) وحدت کلمه رمز پیروزی ملت ایران در مراحل مختلف بوده و امروز نیز مهمترین وسیله ملت ما برای مقابله با تحریک ها و توطئه هاست.

 

وی افزود: امید است در سایه عنایات حق تعالی و توجهات حضرات معصومین (علیهم السلام) توفیقات روزافزون دولت مردمی و انقلابی را با تدابیر و اقدامات ارزنده رئیس جمهور محترم حضرت آیت الله رئیسی در راستای خدمت صادقانه به ملت بزرگ ایران شاهد باشیم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار